2009. május 28., csütörtök

Hanajiiiiiiiiiiiii

SZ-ban voltak Angel Sanctuary-s kulcstartók...de el is fogytak...nem tudom ki vette meg őket, de, ha megtalálom megölöööm!!! x3 *duzzog*
Bezzeg Code Geass még csomó volt, de az AS amit alig ismernek (gondolom én...de az biztos, h kevesebben mint pl a CG-t) rögtön elvitték!!! Mondjuk még volt kettő...azt azért megvettem...végre van valami amit meg is vennék, meg szeretek, erre nem elfogynak?! Pedig már olyan régen kinéztem magamnak ebay-en, de úgy a postaköltég miatt túl drága lett volna... :/
Fufufu~ de nekem az összes kell! T^T *hiszti*

~~~

Oké, más téma: valaki aki látta az X-et, könyörgöm mondja meg, mikor volt ez a jelenet:

(Seishirou & Subaru) Én nem találom... O____o"

Ennek örömére megint itt egy amv~ nézzétek, mert Pochi van benne! *-*



~~~

Megkérek mindenkit, hogy menjen rá erre a linkre: My Ponystar ~ hogy Anael szépen tudjon növekedni! *-*

Nincsenek megjegyzések: