2009. május 18., hétfő

2009 - SakuraCon

Kéne valami élménybeszámoló féleséget írnom a Conról de fogalmam sincs hol kezdjem... :/

Áhááá, mondjuk a cp-nél! xD Szombaton Oscar François de Jarjeyes voltam (Rose of Versailles) és nagyon örültem, hogy azért elég sokan felismertek! *-* (többen mint tavaly Rosielként - számoltam ám! xĐ) Vasárnap meg Rosiel voltam...de...az a csizma...az egy halál...! A lábaim még most is fájnak, nem tudom, hogy veszem majd fel nyáron - arra meg nem is gondolok, hogy mennyire fogok megsülni, amikor már most iszonyat meleg volt.
A készülődés reggel elég "vicces" volt, csúsztunk is mindig az indulással~ De nagyon jó volt, hogy itt volt Mira, Darki és Reni! *-* És köszi, hogy mindig segítettetek, ha volt valami! (^_~)
Mondjuk a Con-ból nem sokat "élvezhettem", mert beférni nem igazán tudtunk a tömegtől, ha meg bejutottunk rohantunk ki levegőt kapni, szal egyetlen egy programot se láttam.
És!!! megtörtént ami eddig sohasem! O_O SEMMIT nem vettem, ilyen még nem fordult elő velem, de igazából nem is volt semmi ami engem érdekelt volna (vagy ha volt akkor gondolom jó gyorsan elvitték) Angel Sanctuary mangát azért akartam venni (hogy mégis legyen valami) de 3500 ft volt... :S Ehh, jó vicc, inkább megveszem akkor Con után máshonnan. :P
A másik (még mindig) irritáló dolog meg a blícs meg nárútó meg jrocker emberkék, az volt a legjobb amikor azt hitték Kamijou vagyok a Versailles-ból...LOL Meg turisták kérdezték, hogy esküvőre megyünk-e...meg japánok is fotóztak, és még "pretty-nek" is tartottak minket, szal a cosplay az szuper dolog! :D
Azért összeségében jó volt ez a SakuraCon, a cp meg a barátaim miatt *szív* De amúgy kezd uncsi lenni az egész, nem tudom mennyire éri meg így jegyet venni, hogy úgyis csak kint vagyok... :/

Wááá, de azt nagyon bánom, hogy nem csináltam képet mindenkivel akivel szerettem volna, meg nem tudtam eleget beszélgetni senkivel sem akivel talizni akartam! Bocsi! T_T És a RedLight taliról is jól lemaradtunk... ^^"""""""""""

És most extra sebességben kell összehoznom 2 cp-t nyárra! :D Remélem lesz elég pénzem, már alig várom! (o*---*o)

4 megjegyzés:

Beryl (Kouji fan <3) írta...

Jah,kár h alig voltunk bennt, de én mondtam h beakarok menni vasárnap az AMV miatt, lehet lett volna vmi RoV :3 (mint tavaly, az nagyon kész volt xD)
Jajj meg a képek... én csináltam képet azzal akivel akartam (mondjuk azzal az egy emberkével nem tudtam közös képet, csak olyat amibe te is beletémferegtél xĐ)de sajnos az ölelési roham most jött rám, és úgy visszamennék megölelni azt a 3 emberkét, akik.. olyan wáááh-k voltak xDDDD

És rakj be képeket! >o<

Rosiel írta...

Beletémferegtem?! Hát kösz~ x3 xD

Majd rakok be! :D

Natsu~Hikari írta...

Jéé, látom te is voltál conon. Tökjó. ^^ Mi elvileg erre elmentünk volna, de hát le lett fújva.
Nyáron megyünk, mivel barátnőmmel elvállaltunk egy Narutos performancét vagy mi a frászt. Szóval abban szerepelnék Hinataként... már előre látom, hogy borzalmas leszek. XD Szóval engem nem fognak leprittizni. XD
Te biztos ügyes lehettél. ^o^

Rosiel írta...

Mindig vok Con-on, ez volt a 9.~ xD

Én nem versenyeztem (meg nem is áll szándékomban egy ideig xD) csak úgy voltam a cp-ben, de majd rakok be képeket!(hát borzalom előre szólok! x'D)