2009. május 7., csütörtök

Deja Vu

Ma néztem Sailor Moon-t! ^o^ Igaz a 90. résztől mert csak ott jönnek a kedvenceim, Haruka & Michiru~ x3 De majd leakarom tölteni az összes részt! Csak túúúl hosszú, és sok helyet foglalna... @_@
Felhívás: ha vki ismer olyan csajt aki hasonlít Haruka-ra (a szőke) szóljon légyszi! xDDD

~~~
OMG! Még mindig nem hiszem el, hogy Miyavi ide -Mo.-ra- jön! O_O
~~~
Hyuu~ megvan a kék kontaklencsém is Becky-nek hála! ^^ Bár ettől nem lesz olyan hűdekék szemem, de remélem valamennyit azért segít~! xD De...nem tudom, hogy fogom majd berakni...T^T húgom ma megakarta mutatni, hogy hogyan szedi ki, de én oda se mertem nézni! O_o Ez így vicces lesz~ LoL xD
Ehh, és mikor Becky odaadta a lencséket (az Oktogonon taliztunk) beszélgettünk még """5 percet""" de az alatt az idő alatt vagy 6 (!!!) animés emberkét láttam, sőt még egy ismerőssel is összefutottunk! Sztem nagyon durva volt! O.O Kezdünk sokan lenni...

És lehet kapok Kamui-chan-os posztert! x3
~~~
Amúgy meg nagyon örülök mert tegnap előtt megjött a TB mangám, mindössze 1805 ft-ba került, pedig angol!!! Illegálisan alacsony volt az ára! Komolyan alig mertem elhozni! xD Ennek örömére karaokezni akarok Seishirou-sannal! xD *Don't cry~ Don't cry~*
~~~
A Yoite-n gondolkoztam este...sokat......Mikor jön már vissza?!?! YOITEEE!!! T^T Ez így olyan fura...hogy nincs...
De én még mindig 100%-osan hiszek benne, hogy egynapon majd visszatér! *drámai hatás*

Oh, és már van scan az 57. fejezethez, bár már rég olvastam a fordítást, de azért így mégiscsak sokkal jobb! ^^
Inasa...így hívják a kapucnist! x3
~~~
Minden a véletlenen múlik......elég hozzá pár perc és minden megváltozik...azt hitted megbízhatsz bennük, azután rájössz, hogy nekik semmit sem jelentett az együtt töltött idő... T_T kár...

4 megjegyzés:

♥ DynaChii írta...

Örülök, hogy örülsz a mangának. :D
Tényleg jó hely, én szerintem con után mindent megrendelek onnan. X3

Rosiel írta...

Yup~! Énisénis! xD (csak maradjon pénzem :P)
Am nagyon jól jártam mert most néztem és már 2200 körül van a TB! :O

♥ DynaChii írta...

Tyűha. Azt hittem ezek fix árasok és a kedvezmény mindig ugyan annyi. :O (plusz az akciók)

Nagyon tetszik a mostani képed. :D
Imádom ezt a képet Rosielről *.*

Rosiel írta...

Oh, kösz~...ehh, pont most cseréltem~ xĐ (a drága kis Setsuna-ra :P)