2009. május 14., csütörtök

Strawberry Kiss Kiss~

Fufufu~ úgy néz ki mégis változni fog a nyárra eltervezett cp-m...vagyis...erről még Mika-chan nem tud... ^^" (mmint már említettem neki xP) Szal úgy lett volna, hogy nyáron Cainozunk, de szerintem jobb lenne ősszel~ x3

Azért mert:
1. nyáron meleg van
2. ősszel vonatozhatunk cp-ben! xD
3. akkor csak és kizárólag Cain-ra koncentrálnék :D
4. több időnk lenne megcsinálni a ruhákat
5. nyáron meleg van...nagyon meleg! T^T
+ a nyári Con nagyon közel van és nekem semmi pénzem...

De a legfőbb ok, hogy most megszeretném valósítani az egyik régi cp álmomat! *-* Amire a parókát már 2008. június 10-én kinéztem (LoL xD) persze azóta már nincs, de találtam másikat és az is nagyon szép! *-* És abban nem sülnék meg annyira mint a Cain-ban! xD remélem...
Öhm...most inkább még nem mondom el, hogy ki lenne az a személy (meg amúgy is attól függ az egész, hogy Reni mit akar) majd ha meglesz hozzá a három fő dolog: paróka, anyag a ruhához, meg a... akkor elmondom! (^_~)

Addig isss: mindenki hallgasson DJ Dumbledore-t! xĐ

*most nem rakok be semmilyen képet - pedig egy csomót beakartam - mert megfogadtam, hogy nem*

"I do love you, Subaru-kun."

Ezt az amv-t azért berakom, mert Seishirou & Subaru~~~


Nincsenek megjegyzések: