2009. május 23., szombat

Tasuki Alone~ xĐ

Szerkesztem ezt a bejegyzést, mert egy képnek egyedül nem nagyon van értelme... ^^"Ő lenne Tasuki, kedvenc Suzaku cp-sem! x3 Ez a kép meg egyszerűen...wáhh...*-*

~~~

Cosplay

Jövőhéten elkezdem beszerezni a dolgokat a nyári cp-hez, kell majd:
*palást *szőrme (a palástra) *kesztyű *pár jelvény *rövid nadrág
Ez a Rosiel-hez kell, szerencsére a ruha nehezebb része már megvan, csak kicsit átkell majd alakítani, de ez a cp 100 %-os, hogy meglesz!

A másik cp-mmel már akadnak gondok...még azt is felvetettük Beryllel, hogy inkább most leszünk Utena-ból (én mint Juri, ő meg Utena lett volna) Mert amit elterveztem (az a "fűűűdetitkos" xD) hiába könnyen megvalósítható (mmint a ruha része) a paróka 13 ezer ft hozzá!!!
De Juri-hoz nem találtam parókát, pedig az összes vöröset/narancssárgát/pirosat végig néztem... :/(ráadásul ha anime karira szabottat vettem volna ugyanúgy jártam volna mint a másikkal, mert azok az ilyen drágák) A hajam meg nem elég hosszú hozzá, pedig befesteni még be is festettem volna olyanra...^^" Szóval Juri kilőve...nembaj, sok mindenkit szeretek Utenából, (persze ebből nem mindenkinek lennék jó) ott van például Souji...rajta még gondolkozom...fiú úgyis jobban szeretek lenni mint lány...
A másik ötletem meg az volt, hogy legyünk most Terra e...-ből, de ezt is elvetettük, mert több idő kéne a ruhához, meg nagyon drága lenne most az AS-sel együtt, és inkább akkor tavasszal mindkét nap leszek Soldier Blue~ *-* (bár hozzá is csak ilyen 12 ezer ft-s parókákat láttam x'D)

Tehát én maradtam az eredeti tervemnél, remélem lesz rá pénzem, mert azért a parókának kell egy 2-3 hét, hogy tuti biztosra ide érjen! Az egyik anyagot már ki is néztem magamnak! (^_~)
Csak a Rosiel palástjához kell, majd nagyooon drága anyagot vennem, aminek 5500 ft körül van métere...(több mint 10 ezer ft-t kell költenem csak az egyik anyagra! Durva... O_O)

Beryl meg még nemtudja mit csinál, lehet, hogy a másik cp-je Utena lesz - de a Kirie (AS) az már nála is biztos! Darki lesz Gabriel (megint *.*) Becky megcsinálja a Katan-t elvileg, és Mirát is próbálom rávenni valakire! (eddig Raphael és Lucifer között gondolkodik) én személy szerint Lucifernek jobban örülnék, de neki a ruhái azért elég nehezek és költségesek...és nem tudom ő mit válallna be (meg ha nem is ismeri/szereti a szereplőt akkor gondolom nem akar túl sokat rááldozni, én legalábbis soha nem öltöznék be olyan valakinek akit nem szeretek x3)

képek majd kövi postban később~
~~~

Oh, és közben beleszerettem ebbe a ruhába *-*:

Ez megint Tasuki...nem mintha akarnám Suzaku-t cosplayelni, de ez a ruha...kell!!! \(o*____*o)/

4 megjegyzés:

beryl írta...

Hát, nálam Kouji van, nálad Tasuki, jól elosztottuk~ :3

Mert ugyebár Kouji az egyetlen, szuperjó, tökéletes Lelouch, akit valaha látott az ember fia ˇ_ˇ Jah és +1 pont, mert LÁNY *w*
és még +2 pont, mert Tasuki-val jár~ xDDD

Rosiel írta...

Akkor már +3 pontja van neki! :o

beryl írta...

Jah! xD Tasuki-nak meg van 1 pontja :)de csak azért, mert j lett a ruhája :)

Rosiel írta...

Mindene jó lett! x3