2009. május 26., kedd

Jöjjenek a kimaradt képek! xD

Angel Sanctuary, 16. kötet - 6. fejezet
Már korábban raktam be a a ruháról képet, de igazából ezt a verziót akarom megcsinálni~ (kibontott haj + palásttal)
Titkos - Hát, mivel ez titkos ezért nem rakok be róla képet, de az egyik anyag már megvan hozzá, meg még egy kisebb kellék is! ^_~

Gróf Cain C. Hargreaves - Ő lenne az őszi cp-m + még hozzá a "Kamui kabát" (csak azért hívom így, mert hasonló mint Kamui köpenye/kabátja)
Souji - az Utena-ból~ (veszek majd olyan lila napszemcsit 8Đ bár mint cp nincs benne a tervek között egyelőre, vagyis max jövő nyár... :o)


Blue & Physis
Soldier Blue - Ő a terv jövő tavaszra! ^^ (Beryl meg Jomy lesz, többiek nincsenek, de jöhetnek jelentkezők! xP)
Már ki is néztem ezt a parókát hozzá! Szerintem tökéletes lenne! *o* (igaz, hogy ez egy Allen Walker paróka...nembaj, őt is szeretjük LoL xD)Most megint rámjött, hogy mennyire szeretem a Terra e...-t! Jajjj, legyen már jövő tavasz! x3



Pfff, eléggé uncsi lehet, hogy mindig csak a cosplay-ről írok...de nem érdekel! :Đ

3 megjegyzés:

Beryl írta...

Fisíísznek egyik képen a haja, már-már olyan, mint vmi bunda-ruha O.o

Rosiel írta...

Biztos jó puha! x3

Beeeerrrííííííl x3 írta...

Dzsómiiiiiiiiiii x333 Már alig várom! *-* Most nagyon beleéltem magam... igazi ChibiJomyDzsem akarok lenni!!! :3