2009. május 4., hétfő

Shadowbox

Uhh...ma az összes bejegyzésem címkéjét átneveztem...szal mostmár vannak kategóriák! :P (inkább nem mondom mennyit szenvedtem vele... =_=)

Ééés megcsináltam a lógó bigyuszokat Oscarhoz!!! \(^o^)/ WÁÁÁ!!! JÖVŐHÉTEN ANIME CON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TE JÓ ÉG...!!! O_O Mindig úgy várom, aztán az a két nap olyan gyorsan elmegy....és utánna megint várom a következőt...szerintem én a várakozást jobban szeretem mint a Con-t~ LOL xD

Berakok pár képet a cp cuccainkról:

Eze itten Beryl kesztyűje, csak én parádéztam benne~ (hát nagyon ment a piros körmömhöz :P)

Ez meg a csizmim! (^_^) Mobillal készült kép, szal azért nem vmi jó a minősége...de amúgy nagyon szép fényes! *-* (mint ahogy egy előző postomban is látszik, csak ez most az én lábamon van :P)
Ez meg Oscarhoz~ (ez is mobilos kép)

2 megjegyzés:

Natsu~Hikari írta...

Basszus... O.O Nagyon jól áll a csizma. xĐ A kesztyű meg tök szép. ^^

Rosiel írta...

Uhh...köszi :D kívi leszek majd, hogy fogok benne menni! xD