2009. június 3., szerda

Póniii~ xD

Már 4 pónim van! ^o^ Nem bírtam ki és vettem mégegyet, igaz egy szép feketét vagy sötétet szerettem volna! *-* Már ki is találtam a nevét, de nem volt olyan ami tetszett volna... :(
Ezért megint egy világos pónim lett! Wááá, és Subaru lett a neve, nem valami hűűűdeszép pónis név, de nem bírtam ki, hogy ne róla nevezzem el! xD (majd veszek mellé egy Kamui-t is! x3)
Hehe, Subaru felmenői között vannak Gyűrűk Ura és HP szereplők is~ xD Sőt még egy Charles nevű is! O_O szegényke...
És Clovis póni felnőtt! :o Katt: ~MyPonystar~

Értelmes egy post lett... x'D

6 megjegyzés:

♥ DynaChii írta...

Nagyon aranyos a negyedik pónid is. :D És a felmenői is. Lol Charles. XD
Tegnap annyira győzködtél, hogy lehet ma regisztrálok én is. X3

Rosiel írta...

Fufufu~ Póni farmunk leeesz! *evil grin* xĐ

Beryl írta...

miért Subaru a neve? T_T az nem is pónis név~! Ahelyett h egy szép Euphie pónit nevelgetnél, ahelyett nevelgetsz egy csúf Subaru-t... T_T ami nem is csúf, csak a neve... T_T

Rosiel írta...

Wááááááá!!! A Subaru csúf név szerinted?! NEMISSSSSSSSSS!!! >:@

Natsu~Hikari írta...

Subaru szép név.
Am... póniinvázióóó. XD

Rosiel írta...

Igeeen nagyon szép! *-* (főleg ahogy Kamui mondja x3)
Csinálj te is pónikat! xD