2009. június 12., péntek

Deep Submerge~

Úgy ígértem, hogy ha meglesz pár fontos dolog a titkos cosplayhez (xD) akkor "felfedem" magam~ És már egész jól állok, meg nem is bírom magamban tartani szal a 2009-es Nyári Con egyik napján Sailor Neptune azaz Kaioh Michiru leszek a Sailor Moon-ból! ^o^

~Neptune Planet Power, Make-up!~


Hááát igen...elég furi cp lesz tőlem... ^^""" De már régóta motoszkált az agyamban, hogy maaajd cp-zem egyszer. És most, hogy újranézem az animét...teljesen beleszerettem... *-* Haruka-ba~ *w*

Eddig így állok a cp-vel:
A parókám már megvan, Syriának hála~ *kösziii* Nagyon hamar megérkezett, nem is volt egy hét! :o Bár először nem ezt néztem ki magamnak, de az már nem volt, és még emailt se lehet küldeni azoknak akik árulták. (jah, jó fejek nagyon :P) Végülis szerintem ez jobb is mert inkább zöldesnek látszik a haja mint kékesnek...vagyis attól függ milyen képeket nézünk...wááá...azok a fényviszonyok! xD Meg az anyaghoz is passzolnia kellett a paróka színének~
Így néz ki ami nekem van:


A ruhához három fő anyag kell: fehér, sötét kék, türkiz zöld - ebből kettő meg is van :D (a zöld és a kék) szerencsére találtam ilyen türkiz zöldes anyagot, nem túl zöld, de nem is túl kék színű ~ pont jó! ^^ (nagyon féltem hogy nem találok normális színűt, mert akkor nincs cp :o)
És szatén...igeeen, tudom, most biztos mindenki azt gondolja, hogy nem jó a ruhájukhoz ez az anyag, de igenis jóóó! Nagyon sok cosplayest megnézegettem és ezzel az anyaggal sokkal jobban néz ki mint egy sima, fénytelen semmilyennel...de a fő érv az volt, hogy ebayen lehet ilyen ruhát venni, és szerintem az nagyon szép, és nagyon jól megvan csinálva~ *-*
Tádááám:

Bár nekem talán egy árnyalattal sötétebb a "zöldes" anyag.

A cipőm is megvan, bár még meg kell csinálnom, de találtunk Renivel egy pont jót hozzá, 1800 ft-ért! xD Pár kis kiegészítőhöz is van már cuccom, kesztyűt kéne még valahol vennem...de nem akarok túl drágát (Taylor - 5000 ft) mert ha hosszút veszek abból úgyis le kell vágnom~ Varrni meg eeeöööeee...utálom a kesztyűket! (mmint nem hordani csak varrni xD) Ígyis kéne kettőt csinálnom lakkbőrből...=.= És még tükröt is kell vennem, mert azt is megakarom csinálni! :D

Már csak egy Haruka kéne a cosplayhez... T_T


Ohh, és itt az új póni link mert még mindig nem műkszik a régi:

2 megjegyzés:

♥ DynaChii írta...

Már nagyon kíváncsi vagyok a cp-dre. ^.^ Biztos szupi lesz ez is. :D

Rosiel írta...

Köszi~ ^o^ Remélem neked is összejön a Gabriel! *-*