2009. január 2., péntek

Szilveszter v(o*---*o)v

" Rosiel te nyomasd a disznót, mi meg isszuk a kólásat! " (by Elora) xDDD

Ööö...fogalmam sincs minek vezetek én blogot, amikor nem tudok írni~ :P
Szal most két szóban a szilveszterről: Puiszto puisztaaa!!! x'D
Nagyon jól elvoltunk amúgy~ És Mirokuval nem aludtunk semmit!!! Hahahaaa~!!! :Đ Jaaaj, legyen gyorsan megint taliii~~~!!! Imádlak titeket!!! *szivecske*

~~~~~~~~

És akkor most jöjjön pár kép, a kedvenc cp-seimről~ (*-*)

Ő sztem Rosiel-t is cp-zte, és természetesen profi! *love* És sztem igazából nincs haja se szemöldöke! O_o
SUMIYAAA!!! belevok zúgva~ x'D (amúgy sztem lány :P)
Coming home to Terra~~~ hej, dejó is lenne egy Terra cp... *sóhaj*
Ő meg...hmm...talán Grell, mind1 az a lényeg, h tökre jó feje van! Én is ilyen fejet akarok! T^T
Már nagyon belejöttem, szal akkor itt egy Belial is~ hát igen, egy jó cosplay-hez, nagyon fontos a jó hely + a jó fotó~
Ő meg a szerelmem, hogy rohadjon meg! xĐ

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az a Sumiya nem lány :/ :P
Az a Rosiel meg...*nem nagyon szereti*

De van valaki aki nagyon édes, cuki, legjobb,és mesterműveket csinál!!! *__* Nah rájössz? Hát persze h a Luluuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!! <33333333333333

Névtelen írta...

De sztem lááány!!! o(>.<)o Photoshoppal ma már bármit meg lehet csinálni... :P
Meg amúgy se hiszem el, h egy fiú pont a Hoshi no Yakata-ból cp-zne~ x'D

Az a Rosiel meg igeniiis jó! o(>.<)o

KifolytszeműLuluxD