2009. január 29., csütörtök

Brrrr

Hát kész... O_o" csomó jó design kódja vmiért nem működött, így nem tudtam beállítani az AS-est... T^T De végül találtam (pár ezret :P) amik jók, mondjuk nemtom miért ezt választottam...de remélem nem unom meg túl hamar, mert ha berakok egy másikat akkor mindent rendezhetek vissza újra~ ^^" (pl linkek, meg ilyenek) A háttérben egy kereszt van, bár nem igazán látszik. xD (Megnéztem és nekem Explorerben sem jobb, pedig tökjónak nézett ki...de sajnos nem jelzi ki az egészet :S)
Hmm...igazából nem szeretem, ha ilyen sötét egy blog...lehet vmi világosat kellett volna beraknom~ x'D

Wíííí, mindjárt itt a Con!!! O_O Ahogy kapok fizetést (nah erről a munkáról sztem fogok még írkálni vmikor :P) megyek és veszek anyagooooooot!!! (mmint ruhaanyagot :P)

Amúgy rájöttem...olyan uncsik az emberek...vagyis a legtöbb...hogy tudnak úgy élni, hogy nincs semmi hobbijuk? Nem szeretnek semmit? Nem mernek megtenni semmit? Egész nap csak...úgy "vannak". Én meg legszívesebben állandóan csak "fanolnék" meg áradoznék arról amit szeretek, de valószínűleg hülyének néznének. ^^" Így persze, hogy nem szívesen töltöm velük az időmet... Lehet, hogy ezért nem találom sehol a helyem...? :S És ilyenkor mindig úgy érzem, hogy nem tudom teljesen magamat adni...sőőőt, a legnagyobb részét amilyen tényleg vagyok, nem is mutatom ki......

Nincsenek megjegyzések: