2009. január 9., péntek

...

Nagyszerű...mindig ez van...ezért nem kellenek nekem......nah, inkább nem írom le, mert még talán megbánnám...(bár nem hiszem...) Kész--- egyszerűen csak magamat idegesítem...és a normális ember nem megy bele olyan dolgokba, amivel idegesítheti magát......talán kikéne lőnőm magamat az Űrbe, hogy végre nyugtom legyen. . . (a mangáimmal természetesen xD)
Wááá, de legalább------!!!
Bár lehet, hogy velem van a baj...de nem tehetek róla...olyan ez mint, pl a levegővétel, ha nem is akarsz előbb-utóbb muszáj mert meghalsz...Velem is ez van, nem akarom ezt érezni...de nem tehetek ellene semmit, pedig tudom, hogy ez ostobaság...de nem tudom kikapcsolni magamat... O_o sajnálom... Bár most nincsenek bennem "normális érvek" csak a düh van... Áááá, már elegem van!!! Száműzőm magam a sivatagba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Oké most, hogy újraolvastam rájöttem, hogy mégsem sajátíthatok ki mindent *normális érv*...de AKKORISSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@ DE!!!)

Mindegy...nem fog érdekelni senki! Végülis mindenki szabadon érezhetek nem? ^^ És a legjobb az egészben...nekem sem kell jóban lennem mindenkivel, nem? ^^ Azzal beszélek akivel akarok, és azzal nem akivel, nem akarok! Meg is van oldva minden! ^^ Szupeeer! v(o^_^o)v

És annak akinek mellém kéne állnia...ugye BERYL?!?! Nem kéne tovább hergelnie olyankor amikor csak egy hajszál választ el a dührohamtól...(bár gondolom ezzel mindenki így van)

Erre meg most jöttem rá: ha ennyire emésztem magam miatta, akkor biztos fontos nekem...talán fontosabb is mint......? (A végén egyedül maradok oszt' majd kötögetek mint a Yoite (x'D) de legalább nyugodt lesz a tudatom! LOL A francba, hogy Yoite se volt egyedül x'D)
Egyáltalán van olyan valaki, aki így eltud viselni? Ezért van olyan rohadt jó dolga a Rosielnek T^T a Katanja...van neki...

Nincsenek megjegyzések: