2009. január 7., szerda

Yuki Kaori~

Itt egy YK-s kérdőív, amit egy LJ-s oldalon találtam, gondoltam kitöltöm~ (ennek az új és egyben ronda dízájnak az örömére :P)

1. Milyen Yuki Kaori mangát olvastál már eddig?
AS, BnD, Kaine, Die, Double, Cruel Fairytales, CG, Gravel Kingdom, LK, Neji, The boys who stopped time, 0 no Soukoushi, BloodHound, Backstage Mage, Blanche, Psycho Knocker...és most olvasom a NKG-t/Cain-t + tervben a WHB, és ha lesz fordítás akkor az Ellie-t! xD Azt hiszem ennyi...

2. Mióta vagy fan?
3 éve kb~

3. Hogyan ismerkedtél meg Yuki-sensei műveivel?
Óóó, az nagyon jó sztori! Még aránylag kezdő animés voltam, amikor hallottam erről a mangáról amiben "két testvér...fúúú" szal felkelltette az érdeklődésemet. :P Meg sok helyen is találkoztam képekkel a mangából...aztán nem történt semmi...Végül egyik nap "közelsemanimésoszt.társam" kölcsön adott egy cd-t (vagy lehet h floppy volt? :S már nem tudom) képekkel, meg is nézegettem, és nem AS volt rajta?! De!!! Másnap nagy örömmel újságoltam neki, hogy ezen a cd-n Angel Sanctuary-s képek is voltak, és mondta, hogy ja igen, a testvére egyik barátja animés, és tőle vannak, és nagyon szép képek, ekkor elmondtam neki, hogy ez a manga két testvér szerelméről szól... xD hát nézett egy nagyott... Aztán valahogy "üldözött" az AS, mert egyre több helyen láttam, végül megnéztem a 3 OVA-t, és teljesen beleszerettem!!!
Utánna, már megakartam keresni a mangát, mert tudtam, hogy az szebb és jobb (hehe, emlékszem először azt hittem, hogy Alexiel a fiú és Rosiel a lány - a nevük miatt xD) és közben ráakadtam a Boys Next Door-ra, elolvastam, és teljesen Yuki Kaori legjobb mangájának hatása alá kerültem! (Igen, sztem a BnD üt mindent, bár 20 kötetet azért nehéz - sőt nem is lehet - összehasonlítani egy one-shot-tal.) Ennyire még nem sírtam animén/mangán...teljes gyászban voltam... T_T (másnap szerencsétlen osztálytársamnak meséltem a sztorit, aki soha nem is olvasott még mangát, nemhogy BL-t! xD) A BnD egy remekmű, minden van benne ami kell! (Legalábbis számomra)
Hát valahogy így történt~

4. Miért olvasod a mangáit?
Mert nagyon közel áll hozzám a stílusa, a szereplői, a mangák hangulatai, és mert ő a kedvenc mangakám. :P

5. Mit szeretsz legjobban a stílusában?
Hogy pont eltalálja mindig amit én is szeretek! xD Nagyon hasonló az ízlésünk, erre mindig rájövök, ha olvasok tőle valami interjút/akármit. Biztosan ezért szeretem annyira a műveit.

6. Melyik a kedvenc mangád tőle? Miért?
BnD a legtökéletesebb mint már említettem, kedvenc mégis talán az Angel Sanctuary, meg a Kaine-t is nagyon szeretem, de Ludwig Kakumei is ott van a kedvencek között, meg a Double (régebbi mangája, de nekem nagyon tetszett) és a Cain természetesen! (bár még nem olvastam végig, és igeeen ez tiszta szégyen (mondjuk tudom, mi lesz a vége x'D) de már most tudom, hogy benne lesz/van a kedvencek között!)

7. Az összes szereplője közül, ki az akire a legjobban hasonlítasz*? (Több karaktert is mondhatsz)
*belülről értendő gondolom
Rosiel természetesen aki a legközelebb áll hozzám! Valahogy az ő szemszögéből tudom a legjobban átélni a mangát, és amit tesz - lehet, hogy néha kegyetlennek tűnik - de teljesen megtudom érteni, hogy mit miért csinál, az ő helyzetét tudom a legjobban átérezni...és az érzései is nagyon közel állnak hozzám, ezért ő a kedvenc...még fejtegethetném, de a lényeg ez...(és nem adom őt senkinek sem! :P)
Más karakterek: Belial, Kaine. (talán Belial az aki Rosiel után nagyon sok esélyel pályázhatna a "kedvenc szereplő" címre! xD Őt mindig is nagyon szerettem~ )


Remélem nem írtam nagy hülyeségeket, nincs kedvem újraolvasni~ x'D

1 megjegyzés:

Rosiel írta...

A Devil Inside-ot kihagytam...pedig azt is olvastam~ :3