2009. január 17., szombat

^_^

Ma vót tali...jó vót! (a paraszt xD)
Volt egy cuki kis Clovis kislány a teázóban! Szőke haj + kék szemek, igazi kis Merryweather baba volt! (*-*) Játszottunk vele sárkányosat~ x'D Mászott, mint egy kis csigusz x3 nagyon húsos volt!!!

Nah, de jöjjön aaa: JomyxBlue!!! (vagy BluexJomy - tökmindegy, mindenhogy jók! :Đ de azért inkább JomyxBlue xD)


Itt olyan édik, nem? (^_^) mintha táncolnának~ vagyis ha egymás után nyomogatom a két (uccsó) képet akkor olyan~ xD *értelmes dolgokkal tölti az idejét a Rosiel*

Ez meg egy fanart~ még van pár ilyen képem...jó is, mert ha nem lenne megőrülnék!!! x_X


Jah, és arra gondoltam szépen sorban leírom mennyibe került/fog kerülni a mostani cosplay-em...majd egy másik post-ban, és ott fogom szerkesztgetni a továbbiakban...meg akartam egy post-ot a gyönyörűséges mangáimról, amiket most olvasok (vagy inkább csak várok a fordításra... =_=)! (o*-*o)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Blue a seme, Blue a seme~ *dalt költ*

legalábbis én úgy szeretem~ ^w^

Névtelen írta...

Te nem lácc???????????? O_o

Névtelen írta...

Anm ha vesszük a tényeket...akkor lehet, pl a hangja, meg amiket beraktam képeket ott inkább ő látszik a seme-nek...de igazából NEM!!!
Bár amúgy tök mindegy...a lényeg hogy...khm-khm... xD