2009. január 3., szombat

Paróka

Áááá, találtam egy parókát ami nagyon jó lett volna Oscar-hoz, de a másik már megvan rendelve...meg azt amúgy is nagyon megszerettem, szal marad az~

Ez az ami sztem nagyon jó lett volna hozzá:
De ez lesz:
És a fehéret amit kinéztem magamnak elvitték...de vissza is rakták...mondjuk egy ezressel drágább lett...vagy mi... O__o"
Ezek közül kéne választanom: (bár igazából egyik se tökéletes, régen volt egy nagyon hosszú, frufru nélküli, de azt már nem találom T_T)


Ez meg pont jó lenne, de persze NINCS!!! :(((((
Jah, igen azért kell új fehér paróka mert...borzalmas dolog történt, vagyis csak félig borzalmas, bár lehet később már egyáltalán nem találom majd borzalmasnak sőőőt~!!! Tehát az van, hogy amit mostani Con-ra terveztem Rosiel cp-t...dobtam...T^T mert nagyon drága lett volna...bár azért még van rá egy kis esély, hogy meg lesz, de nem nagyon hiszem...kb 20-25 ezer ft lett volna, erre tegnap jöttem rá. És mellette még ott van az Oscar, szal ez így nem fog menni...de kitaláltam, hogy akkor helyette a "rohadt Rosiel-t" (xD) csinálom meg, ami még úgyis olcsóbb ha meg kell vennem a parókát + a kontaklencsét is~ Mondjuk azzal nemtudok majd Con-ra menni (jól is néznék ki egy szál lepedőben :P) csak itthoni képeket tok készíteni, de így legalább nem kell izgulnom hogy nem leszek kész időben~ :P

Nincsenek megjegyzések: