2008. december 4., csütörtök

Zettai Unmei Mokushiroku!

Zene: Douji Morita ~ Spring in Full Bloom
Hangulat:
mérges/fan mode: ON

Yaaay~ és visszaírt! Haha~~~!!! xDDD Mármint nem az akire várok hogy "írjon", ez csak az volt akitől azt vártam hogy "VISSZA írjon"...de már mindegy... (=_=)"

Jáájjj, nagyon megszerettem Douji Morita-t, olyan szépek a zenéi~


És Utena fan is lettem! És Juri-s rész volt! Oh, yes baby meg eltűnt...itt mindenki eltűnik?! De most van ez a Souji és nagyon ari...oké...összevissza írok, pedig nem is ezeket akartam...de mindegy...asszem el kéne mennem kezelésre, mert kitör belőlem a Tony!!! O_O Komolyan tartok tőle! De most tényleg! Nah, ha már Tony-nál járok, akkor: Terra e...wíííííííí, ez a kedvenc animém!! *love* (meg a RoV)


Még mindig nem ez volt a főmondanivalóm...de...valamit nincs kedvem leírni, valamit meg nem, mert nem...(ugye a szabályok :P) Azért: utálom ha valaki ugyanazt szereti amit én, (anime/manga témában) de csak akkor ha én mutattam neki, és úgy "kattan" rá...és úgy utánozza a másikat, hogy szerintem neki fel sem tűnik...pfff...ÁÁÁÁÁ!!! Jó ezt nem fejthetem ki most bővebben... (hát igen, ezek a szabályok...)

Cosplay: Yaaay~ nagyon várom, csak az a hülye paróka! T_T Nah, nem mintha a ruha olcsóbb lenne...kontaklencse is jól jönne...de honnan? T^T Utena-ból is akarok majd cp-zni, Juri-t...bár ezt már írtam...


Alig várom már, hogy menjünk Karácsonyi Vásárba a Shinsengumi-vaaal!!! Mindig olyan jó!!! o(*-*)o És korizniii is akarok menni veletek~~~ *szívecske* (mert ugye ide berakni nem lehet :P) És az őszi Cain cp-t is várom, meg úgy az öszeset, de Cain, áhh...bár sztem nem leszek jó neki, de ezzel már sztem halálra idegesítettem a Reni-t...mind~ xD Meg még sok mindent vároook nagyon!!! A taliiiiiiiiiiit! És hogy megint írjon a Kataaan xD Jááájjj, vhogy mindig ugyanazok a kedvenceink...vagyis nem..hanem vagy a párja a másiknak, vagy...nah szal így xD De utálok angolul dumálni.....................átászketeeeeee~!


Még vmi amit utálok: eruig4ithoguiosevklhbvb gierkelgkb nfkgihodrkigkl!!!!! gfhjdrm,gndklopfnheruvbuoj!

Jah, meg az Anthy-t!!! Fúúújjjjj, fújjj!!! Am Utena-t már mindenki látta, csak mi nem. xD Ez a nem magyar Katan is (xD), meg múltkor írt nekem egy csaj (aki Cain fan) és ő is látta már tök rég! xD És Juri volt a képe! (*-*)

Jah és még vmi: az AS a gyengepontom...és most ezt így mindenkinek elmondtam...jó fej vok, nem?! x'D


Najó, WAAAARP!!!

Nincsenek megjegyzések: