2008. december 15., hétfő

A Roxfortban akarok élni! T^T
















Utálom, ha az emberek beskatulyáznak valahova...nagyon fel tud dühíteni, ha valami olyat mondanak ami nem is igaz rám..."rocker" vagy "j-rocker" nem vagyok én egyik sem...én YUKI KAORISTA VAGYOOOK!!! (ha már nagyon beakarnak sorolni vhova :P)
És a másik: nem szeretem a Versailles-t!!! (mármint az együttest) Csak a Lareine miatt kezdtem el hallgatni, meg a neve miatt, mert ugye Rose of Versailles...de nagyot csalódtam benne...szal erről ennyit...
Igazából nem szeretem én ezt az egész j-szart...vagyis amit csinálnak sokan belőle, ezt már leírtam a másik blogomba amikor a Con-ról írtam valami élménybeszámóló félét, szóval nem fogom mégegyszer. Igen, hallgatok én is ilyen zenét, de a legtöbbjük sztem csak divat, tömegzene, semmi egyedi...azt meg, hogy kik az együttes tagjai végképp nem tudom... O___o Szal ilyenekkel ne is fárasszatok, mert utálom...nem bírok már rájük nézni. Ami tiszta szégyen, mert hogy én imádom az ilyen uke/lánynak öltözött/bishouneneket! xD De a fanok miatt blöeee!!! Az meg a másik nagyon gáz dolog, hogy eddig aki le "hímringyózott" egy kicsit is lányosabb fiút, az mostmár "hűűű, de nagy fan már több éve", "meg hogy szereti" bla-bla-bla... Wíííí, és a kép: Grindelwald, a nagyobb jó érdekében raktam be! xD *Grindelwald fansága a tetőfokára hágott...megint* -> LoL miket írok már! xD

És még valami: rájöttem, hogy én ilyen "összeférhetetlen" vagyok másokkal... xD És ha ez nem tetszik, nem kell velem barátnak lenni... :P

Nincsenek megjegyzések: