2008. december 11., csütörtök

.: Minden :.
















Áááá, mindjárt itt a karácsony!!! O_O És még senkinek nem vettem semmit és legszívesebben.................*ezt inkább nem folytatom xD* De nem azért mert bunkó vagyok...csak persze mindig olyankor amikor kéne nincs pénzem. . . és még a cosplay-re is kéne, jó sok, fogalmam sincs honnan szedem össze, és ez nekem nagyon fontos, de már arra is gondoltam, hogy csak az egyiket kéne megcsinálnom... ^^""" De aztán eszembe jut az a magyar sz@r...és wááááááá de dühös leszek!!! :@

És tegnap végülis nem vettem meg a Bogar Bárd-ot... :( (bár Reni lehet megveszi nekem karácsonyra xDDD) De megfogtam és beleolvastam! (o*---*o) Volt egy benne egy kép ami nagyon tetszett, egy varázspálca meg egy rózsa volt keresztbetéve... ^^ De az egész könyv olyan kis cuki~ x3 és kééék~~~

Hajninak írtam msn-en is meg mailt is, mikor volt a szülinapja...de nem válaszolt...remélem azért megkapta és nem gondolja, hogy elfelejtettem. ^^"

Jah, és érkezett egy levél a Világ Végétől:

" Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy W. W nagyooon szeretett volna egy tökéletes Onion Prince-el találkozni...de nem találkozott, viszont ott volt helyette a Pumpkin Prince...aki azt hitte magáról, hogy olyan mint egy tökéletes Onion Prince...pedig nem...! Soha nem is lehet! Egy tökéletes Onion Prince...- vagy Princess, de ez igazából mindegy is - tökéletes mint Onion!!! És nemcsak mint Onion, hanem akár mint Tomato vagy akármi más... Ezért W várni fog, hátha előbb vagy utóbb eljön az Onion Prince... "

The End~

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Uwa~ neee... (T^T) Bevallom, ezt én szerettem volna neked megvenni... (;_;) De úgy tűnik lehet ellopták előlem az ötletet... :P
Chu~!

Névtelen írta...

De édi vagy!!! o(o*-*o)o De nem baj, mert úgyis többe kerül mint amennyi beleférne a keretbe! xD
Amúúúgy csak nem megint otthon vagy? x3

Unknown írta...

Hát, tegnap még otthon voltam, mostmár bejöttem a suliba... (_ _)

Egyébként nem lett volna gáz, rádáldoztam volna azt a kis plusz pénzt. (^_~) (Meg amúgy is, találtam egy helyet ahol pont annyi lett volna, mint a keret! :P)

Névtelen írta...

Jah, igen~ neten én is láttam h vhol pont annyi! xD
Msn-en már soha nem leszel? :P