2008. december 21., vasárnap

Rémálom

Ma reggel békésen alukáltam, éppen valami olyasmit álmodtam, hogy megakarnak késelni, (meg üldöztek is)...és akkor meghallottam, azt a borzalmas, gusztustalan hangot...!
Egy GALAMB szállt az ablakpárkányra!!! Már nem tudom, mit mondhattam - vagyis inkább mit ordibálhattam - de Beryl mondta, hogy lemegy és elkergeti...jó el is szállt a dögje...de volt ott egy másik is!!! És nem akart elszállni!!! O_O Csak ott meresztette a leprás szemét! Próbáltam én is elkergetni, csapkodtam össze-vissza az üveget, egy füstölő tartóval...de nem ment el. Beryl-nek mondtam, hogy nem nyithatjuk ki az ablakot, mert még berepül!!! (Azt hiszem soha többet nem nyitom, ki az ablakot a szobában...még ha megfulladok akkor sem!)
Végülis, nem tudtunk mit csinálni, nem akart elmenni...ezért visszamentünk aludni. (mondjuk én másodpercenként néztem kifele, mert úgy hallottam mintha beakarna jönni! O_o")
Szerencsére később már nem volt ott...*megkönnyebült* Pedig már kitaláltam, hogy a másik szoba ablakából fogom megdobni valamivel~
Áááá, gyűlölöm a galambokat!!! Meg azokat is aki eteti ezeket a dögöket!!! Meg az összes állatot!!! Fúúúúúúúúúúúúúúúúúúújjj!!!
A galambok ellen (csak őket akarom kiírtani) a következő a tervem: én is etetni fogom őket...méreggel...

(bár lehet azért nem ijedt meg a zajtól, mert animágus volt! xD)

Más téma:

Tegnap néztünk egy filmet, és ilyet mondtak benne:

X: " Hetero vagyok "
Y: " O_O Mióta?! "
X: " Először 8 éves koromban vettem észre, azt hittem elfog múlni de...... "

Nagyon LOL! xDDD

Megint más:

Már naon kész vok, mert éjjelekig olvasok ADxGG fic-eket~ De muszáj valahogy levezetnem a fanságomat! És mert ugye az emberek vakok (lásd pl SanadaxYukimura) és dj az nincs,
ezért maradtak a fic-ek~ meg az orrvérzés! xD De ez a pár~~~ (o*----*o)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pff, ezért kell otthon csúzlit tartani... vagy valami botot, vagy egy öcsit, aki minden baromságra kész. xD Remélem azért túlélted. xD MAjd kölcsönadom Bazsit. xD

Rosiel írta...

Volt füstölő tartó~ :Đ

Névtelen írta...

*eehh* xD