2008. december 11., csütörtök

(o*-----*o)

Olyan gyönyörűek...főleg Lahoo...!!!!!!!!!!!!!!!!! (♥______♥) Ő a legeslegleglegkedvencem!


Őket meg cp-zni akarjuk Beryl-el! Nah, de kiket nem?! xD


Másik kedvencem~ Elerion...de sztem ezt a nevet csak a tulaja adta neki. xD Én is így akarok kinézni! x333


Ő itt pedig Ducan~ (*-*) (mind a három Ő, csak másik "alakban") Nekem valamiért az utolsó a kedvencem...nem is tudom miért :3 de a többi is: *LOVE* A ruhái meg KELLENEK! Lellopom őket! xD Nem igaz, hogy ezeknek a babáknak mindig olyan ruháik vannak amik nekem is kellenk! Add nekem a gatyád meg a bakancsoood lééégysziii~~~!!!!!!!!!!!!!! x3

Miért ilyen drágák? T^T Annyira szeretnék egyet!!!
Ducan ♥

Még sok kedvencem van...de majd őket megmutizom máskor~! ^^ (áhhh, Camine és Lahoo *-*)

Nincsenek megjegyzések: