2008. december 4., csütörtök

Mindent elfelejtek! @_x

Ejjj, nem találommm...pedig megakartam mutatni azt a bizonyos félbevágást! xD (hogy értsd: olvasd el azt a 60. kérdéses tesztet...aminek a végén majdnem bediliztem)

Wááá, holnap megyünk Elorával valszeg mangát venni...csak most jöttem rá, hogy nekem nem szabad!!! Úgy vennék egy csomó mangát (de csóró lévén okane ga nai) ezért a boltba csak bekötött szemmel mehetek be! xD Hát igeeen, nagy a kísértés~~~
És jó "korán" is kell kellnem...mert még animézni is akartam mielőtt talizunk~

Hehe~ megtaláltam!
Tádááám:
A Sakamoto az általában vezeték név, vagy mindig az? Szal kb mennyi az esély rá, hogy egy Sakamoto Sumiya (vagy fordítva) nevű emberkének a Sakamoto a vezetékneve?
*ez fontos kérdés, valaki válaszoljon!!!*


Itt egy másik fájdalmas "baleset", hát ez sem volt kellemes érzés...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A SAKAMOTO AZ MINDIG VEZETÉKNÉV!

ezt onnan tudom, hogy szerelmes vagyok az Utena-ba! xD

Névtelen írta...

Holt tuti?

Am nem is mentünk manga bótba, de vonatoztunk helyette! xD