2009. július 10., péntek

Tokyo Babylon Drama CD

Végre-végre leszedtem és meghallgattam a Tokyo Babylon Drama CD-t! *-* Nagyon szuper volt! Subaru hangja nagyon ééédes, egész nap tudnám hallgatni~! x3 (pedig nem vagyok nagy Yamaguchi Kappei fan, de Subaru-ként nagyon cuki *love*) Seishirou-san szinkronja pedig az egyik kedvencem, öröm volt hallgatni! :D Hokuto-chan meg olyan...Hokuto-chan... xD (Az ő szinkronját nem igazán ismerem *most gyorsan rákeres* Óóó, ő szinkronizálta Sachiko-san-t a MariMite-ből! ^_^ Erre soha nem is gondoltam volna~ x3)
Amúgy a 3. kötetet hallhatjuk ezen a Drama CD-n. (Call A, Call B)
A seiyuu-k pedig: Sumeragi Subaru: Yamaguchi Kappei, Sumeragi Hokuto: Itou Miki, Sakurazuka Seishirou: Koyasu Takehito
Most úgyis megint (vagy inkább még mindig xD) TB fanságban szenvedek (igeeen, szó szerint szenvedek! xĐ) szóval jót tett nekem ez a Drama CD! ^_~ A teljes TB OST-ot pedig még mindig nem találtam meg...pedig nagyon-nagyon kéne! T^T (aki esetleg tudja, hol lehet leszedni feltétlen szóljon!!!)
Viszont a movie Drama CD-jét sikerült leszednem =.=" (jah, igen mert van Tokyo Babylon film is) Hát öhm...majd talán egyszer, ha nagyon nem tudok magammal mit kezdeni megnézem...de amit láttam belőle...khm, inkább kihagyom...^^" (mondjuk a Drama CD-t szerintem meghallgatom valamikor, fordítást már úgyis találtam hozzá) De addig is olvasok X és TB fic-eket (természetesen SeishirouxSubaru ) bár valahogy mindig kifogom a "vissza a múltba" témájúakat~ LOL xD

Másik téma: Desing - Már ezer éve váltani akarok, mert ez a fekete alapon fehér betű kivakítja szememet. @_@ De nem tudok semmi értelmeset összehozni. T_T
Ezekből kéne választanom: Tokyo Babylon (nagy valószínűséggel ez lesz), Sailor Moon (valami Michiru-s *-*, kékes-zöldes), és a harmadik: Űűűűűrös! Ha már Űr, akkor leírom az egyik vágyamat, bár lehet, hogy furán hangzik...de annyira kiszeretnék menni az Űrbe...!!! T_T És annyira irritál, hogy nem tudok! :@ Repülni is nagyon szeretnék...de azt hiszem azt már elfogadtam, hogy az emberek nem tudnak repülni...(bezzeg a büdös galambok igen! nem ééér, igazságtalan az élet! T^T) De az Űr...olyan szép...! *-* "...In the cosmos, we are free..."

Szóval vissza a design-hoz, ebből a képből akarok valamit összehozni...akinek van ötlete ossza meg velem! :S Vagy akár meg is csinálhatná valaki~ xD Bár az alapszín akkor megint fehér, fekete és szürke lenne. :/

11 megjegyzés:

beryl írta...

vagy lehet barna is :) LoL

Rosiel írta...

Barna? =.="

Megtaláltam az összes TB számot meg az első Drama CD-t is! Szuper vagyok! ^o^

Natsu~Hikari írta...

Szeretnéd, ha lenne rajta valami felirat? o.o

Rosiel írta...

Aha, csak nemtom eldönteni, hogy mi...mondjuk: Tokyo Babylon...huhh, nagyon kreatív vok~ xD

Natsu~Hikari írta...

Oké. XD
Izé... legalább szívből jött!
http://www.myimg.de/?img=TBfejlec1b4e9f.png
^^" XD

Katan írta...

Nekem tetszik ez a style, bár tényleg fárasztó. :) Minél egyszerűbb egy szöveg annál jobb. xD
Lehetne kéééék. *.*

Rosiel írta...

Wááá, Hikari-chaaaan~! Csináltál nekem egyet?! De édi vagy! Kösziii! ^o^ Közben nekem is sikerült összehoznom egyet...nah, majd berakom a kövi postba~! xD Úgyis akartam még írni a dízájnokról, csak ha túl sokat írok nem akarok már képeket berakni...=.="

Katan: Türkizesre gondoltam...a Michiru-s design-nál, de nem igazán jött össze~ xD

Rosiel írta...

Jah, ugye nembaj, hogy le Hikari-chan-oztalak? xD

Natsu~Hikari írta...

Ááá, dehogy! Ennek kifejezetten örülök! XD

Rosiel írta...

Akkor jó! :D

Katan írta...

Na, szerintem jó lett a style. Tetszik.
A Türkiz is nagyon szép. :)