2009. július 15., szerda

Like a black butterfly~

Új dízájn~! Subaru-kun~ (o^_^o) Hááát ömm...olyan kék...nem is ezt akartam eredetileg...de mind1~ Majd meglátjuk meddig bírom. :D
Ehh, most csak pár vidit fogok berakni... =.=" egyáltalán megnézi ezeket valaki?! xD

X! *-* Most állandóan ezt a számot hallgatom (meg Karen számát)
Szeretem a movie rajzát~ Viszont senki ne nézze meg aki nem látta az animét vagy nem olvasta a mangát! Semmit nem fog érteni belőle...tapasztalatból mondom... xD (bár ez lehet azért volt mert először németül néztem xĐ)



Maria†Holic opening - Igeeen tudom, hogy egyszer már beraktam, de akkor nem youtube-ról. Nemrég fejezetem be az animét, és áhhááá nagyon tetszett! Remélem lesz második évad! Lennie KELL!!!



"Please...don't let your heart be swept away by the sakura..." (Tokyo Babylon)

3 megjegyzés:

Natsu~Hikari írta...

Látom végre megvan a dizi. XD
Szép lett. ^^

Rosiel írta...

Köszi~! ^^ Végre nem vakulok meg tőle! :D

Katan írta...

Nekem nagyon tetszik. *-* Kéék. xD
Nyugi, én megnézem őket. ~ Tök jók ezeke a számok, nekem tetszenek.