2009. július 11., szombat

Desing~

Uhh, jó sok képet töltöttem fel...^^"

Ezekből (az erdetileg hátterekből) terveztem valami fejlécet, szinte mindegyik félkész állapotban van~ De lehet, hogy mégiscsak valami ilyesmi kéne TB helyett, olyan szép színük van! *-* Csak ezekhez hátteret választani... :/


Ez a kedvencem! ♥ Michiru-re (Sailor Neptune) emlékeztett, mivel ő az egyik Outer Senshi alias Soldier of the Deep Waters~ A vízet, tengereket, óceánokat is úgy imádom! \(o*-*o)/
Az idézet: Tatu - Outer Space c. számából van, de Collide - Ocean c. száma is illene rá, abból is van kedvenc idézetem! *-* (de zenékről majd kövi post-ban xD)



Ezt akarom most a fejlécre (fehér háttérel) de akkor megint minden fekete-fehér lenne... =.=


Ezzel meg nem tudtam mit kezdeni, szétszedtem a 3 képet...aztán összeraktam, majd megint szédszedtem... pedig nagyon szeretem ezt a képet...de ilyen színű blogot úgyse akarok~ xD




Jajjj, itt nagyon idegesít, hogy az a kereszt nem középen van! x3 Mmint a szöveghez képest nincs középen...Wááá, nem is tudom hogy csinálhattam ilyet!!! O_o Tiszta aránytalan, ránézek és kiszúrja a szememet, úgy megfognám és arébb tolnám! x3 (Újracsinálni meg most nincs kedvem xD)

Sárga... T_T Minden jó TB-s kép színe...ocsmány...


Ezeket csak összeraktam és nincs tovább...amúgy meg a pirosat se szeretem... =.=



És akkor Nabari fanok figyelem! xĐ Megmutizom pár régebbi sig-jeimet...a Raikou-sakat soha nem is használtam...nem tudom mit kezdjek velük...nem is fórumozok már, szal nem sok helyen tudnám használni őket. ^^"


Awww, de édesek~ ♥♥♥


Yoite-chan...itt nagyon jól nézel ki! x3 Szupi a hajad ♥

Nabari Colorbar~ ^_^

És végül pár Katan-os csak úgy~ Miért csinálok olyanokat amiket úgyse használok?! xD

10 megjegyzés:

Beryl írta...

az első, meg a szürke TB-s! :D

Dyna ~ darki-chan írta...

Nekem az első négy tetszik a legjobban. Nagyon szépek. *.* (azok közül is a 2 és a 4.)
De a többi is nagyon jól sikerült. ^.^

Katan írta...

Fúúúú, nekem tökre tetszenek...
A tengeres meg a lilás színű holdas - asszem olyan szine van - az nagyon szép. A SubXSei kép tetszik még... meg a Yoite-sek közül az a kettő, akikor mutat, vagy meg akar nyomni valamit vagy mit csinál. ~

A Katanokat meg nekem csináltad tudat alatt.... xD

Rosiel írta...

Megakar nyomni valamit~ LOL xDDD

Lehet. xD

Beryl-chan-sensei XD írta...

a.. Raikou-s, amikro mutatja a karkötőjét, olyat csinálhatnál Gau-sben is :D Te kiraknád a Gau-t énmeg a Raikou-t XD (Suwabe Junichi <333)

Rosiel írta...

Miért én a Gau-t? Én is Raikou-t akarom! xD

Beryl írta...

mert én meghalok a hangjától <3 XD

Rosiel írta...

Fuumaaaaa!!!!!! xĐ

Katan írta...

Mi van Fuumával?! *-*

Rosiel *hyuu* írta...

Csak annyi, h az ő szinkronja Suwabe Junichi~ xD (meg még sok mindenki másé :D)