2009. július 18., szombat

HP & Holic

Hyuu~! 23-án megyünk HP 6-ra Darkival, Mirával és Beryllel! Jegyek lefoglalva! ^o^
Először az éjféli vetítésre akartunk menni, de oda szinte minden jegy elfogyott...szal megyünk délután. xD Már nagyon várom! x3 Mondjuk nem a film miatt, mert az úgyis sz*r lesz (persze attól még kötelező megnéznem~ :P) A hetedik filmtől meg már előre rettegek... O_o" kíváncsi vagyok mit fognak csinálni a kedvenc szereplőmből x3 ööö...nem! Mégsem vagyok kíváncsi! xĐ

~~~

xxxHolic 2nd ending - Buck-Tick!!! Kedvenc együttesem! ♥o♥



Amúgy nagyon jó az xxxHolic - a 15. résznél járok, bár este nem szabad néznem, mert néhány résznél eléggé parázok (kb mint Watanuki xD)...és ha még sötétben is nézném...hááát azt hiszem nem tudnék aludni egy jó darabig! :D Eddig minden szereplőt nagyon bírok, főleg Yuuko-t meg Watanuki-t! Mokona meg... *---* Meghalok!!! Hogy lehet valami ennyire, ennyire...cuki?! *-* Hmm, kezdek egyre nagyobb késztetést érezni, hogy elolvassam a mangát! ^_^ Főleg azért mert összekapcsolódik a Tsubasa-val (mindjárt mutatok is képeket az animéből!) de külön-külön is lehet érteni őket, viszont egyszerre a kettő...szuper lehet!

Yuuko-san~ ♥
Nah, ilyenkor kaptam tőle szívrohamot! xDMaru & Moro~Watanuki~Fai-chan botjával kergetik a pillangót...LoL ezen kész voltam~ xDItt meg a Legal Drug egyik főszereplője... O.OxxxHolic Shunmuki & Tsubasa Shunraiki OVA~

xxxHolic opening




"You have nothing to fear about death, right? That's because you have nothing precious, nothing you would regret losing. You have nothing that would be painful if you left in this world." (X)

4 megjegyzés:

Katan írta...

Én a mangát olvastam egy ideig, nekem tetszett. Lehet, hogy én is belekezdek az animébe, de először befejezem, amiket eddig elkezdtem..............

Rosiel írta...

Én csak azért nem akarok bele kezdeni mert túl hosszú...bár végülis TRC mangát is olyan sebességgel elolvastam, hogy hyuu~! xD
Most meg várhatok ezer évet a fejezetekre... =.="

♥ DynaChii írta...

Mikor fogsz blogolni? :D

Rosiel írta...

Hmm, nemtom xD Kéne már lassan~ :D