2009. július 8., szerda

CANAAN 428

Uhh, már ezer éve nem írtam semmit... ^^" Szóval: Re...!

Először is pár szó a cp-ről: a Sailor Moon-nal egész jól állunk... (legalábbis én) azt hiszem~ :D A másik meg...ehh...történt pár változás...de már úgy vagyok vele, hogy csak akkor csinálom meg ha tényleg lesz rá pénzem, időm stb. ...aztán persze eszembe jut, hogy ez Angel Sanctuary és ilyenkor kitör belőlem a Farkas (xD) és wááá, MUSZÁJ lesz megcsinálnom!!! *vérszemet kapott* Csak még rendelgetni kéne pár dolgot, és az necces, hogy megérkezik-e időben... =.=

És ha már a Farkasnál járok...akkor pár szót megemlítek az X-Men-ről is: szinte egész hétvégén ezt néztük ♥ és Kouji példáját követve ki is találtuk Beryl-lel, hogy kiket kéne cosplayelnünk belőle...LoL xD Amúgy régen is nagyon szerettem az X-Men-t, de most hogy újranéztük mégjobban szeretem~! :D

Ééééésss ma végre valahára megnézhettem a CANAAN első részét! Eddig nagyon tetszik, és szuperjó seiyuu-k vannak benne, úgyhogy már várom a következő részt! *-*

Itt az opening: (én már vagy ezerszer megnéztem)



És pár screenshot:Nagyon gyönyörűek, nem? *-*

Más téma: Reni elment nyaralni...Görögországba!!! Oda ahol...XFGJFJ?G is él! x3 Mondtam, neki, hogy hozza el...hátha megtalálja... :Đ

Nah, mára ennyi mert kezd fájni a fejem...bár még csomó mindent akartam írni...például, hogy milyen jó az X meg a Tokyo Babylon... xD ♥ S.S. & S.S. ♥

8 megjegyzés:

Hotarubinomorie xD írta...

kitört belőled a Farkas, mi? -.-" Nem kell célozgatni, megértem én, h mire akarsz kilyukadni >_<; Tehetek én róla, hogy ilyen hülye feleségem van? =_= xD
Már alig várom a cp-t, Ororo :3 xD

Nyaaaa~!!! Én is megakartam nézni! T_T ez szemétség, h te megnézhetted >_< kínai + Canaan + rúzsos csaj lestoppizva <3 xDDD igazi hárem van ebben az animében *_* xD

S.S. + S.K!!! :D <333333333333333333333333333

KOUJIIIIIIIIIII <333333333333333333 (L)_(L)

Mostmár nemcsak lélekben, hanem testben is Hotaru lettem LOL :D

Rosiel írta...

Most kivételesen tényleg a Farkasra gondoltam mert Farkas=az egy állat xD Szal kitört belőlem az állat...érted! x'D

"És maga mit tanít?" "...művészetet" Wáhááá, LOL xĐ

Majd megnézzük együtt is! x3

Csak hajban! :D

S.S. & S.S. <3

Natsu~Hikari írta...

Bwááá, én már megijedtem hogy valami történt, és ezért nem írsz. O.O
Amúgy tökre szeretem olvasni, amikor áradozol, meg minden. Az egy dolog, hogy a nagy részét nem értem, de nagyon cuki. XD

Rosiel írta...

Most nem is voltam itthon, meg valahogy soha nem volt kedvem~ xD (de amúgy a blogodat mindig olvasom! ^_~)

LoL, köszi! :D

Beryl írta...

kivételesen? örülhetsz Kouji... xD :P

LOL volt az egész X-Men :Đ
"Hol van a piátok?" "Ez egy iskola." xD vagy valami ilyesmi volt xDDD

Logan professzoooooor <33333333333 *-*

Testben és lélekben is! >_<; egy kicsit :3 Hachi papa & Michi mama <3

S.K. & Rosiel xD LOL rem tudod kire gondolok xD

Rosiel írta...

Nem úgy volt, hogy : "Hol van a sör?" xD Meg: "Na ezt növeszd vissza" xD
De Magneto is LOL volt a hídjával~ x'D

Persze, hogy tom: Shirou Kamui & Rosiel heheeee~ >:Đ

Katan írta...

Az új részt láttátok már? Kár, hogy nem mentünk el rá a moziban. TT_TT xD Am én is szeretem amikor szeretet-béli kirohanásaid vannak. xD

Rosiel írta...

Nem láttuk...vagyis én még nem láttam~ :/
Hááát pedig az én szeretetem öl~ xĐ LoL