2009. március 21., szombat

Yakusoku

Múltkor megnéztem a CLAMP in Wonderland-et (mivel van benne Subaru muszáj volt!) és feltűnt egy nagyon édi valaki benne, főleg a hegyes fülei tetszettek meg~! x3 Kiderítettem, hogy az RG Veda nevezetű OVA-ban szerepel -és Ashura a neve-, (2 OVA összvissz) a CLAMP-nek egy kevésbé ismert és régebbi műve. Persze rögtön letöltöttem az OVA-t de amint megnéztem rájöttem, hogy el kell olvasnom a mangát is, mert így se eleje, se vége nem volt a történetnek.
10 kötetes a manga, és már el is olvastam, (valószínűleg azért is voltam ilyen gyors vele, mert nem volt fejezetekre szétválasztva csak úgy egybe voltak "ömlesztve" a kötetek, én meg ha elkezdtem olvasni már nem akartam félbehagyni ^^) és nagyon tetszett ez is! *-* (TB után a Wish-t is elolvastam, most meg a Veda-t, a kövi az X lesz! xD - mondjuk régebben már olvastam CLAMP-től cuccokat~)

A műfaja: Action, Adventure, Fantasy, Shoujo Ai, Shounen Ai, Tragedy - Nem is tudtam mit olvasok csak miután már vagy a 3. kötetnél tartottam akkor néztem meg, hogy hova is sorolják xD de már kinéztem a két csajt akiknek szurkoltam, hogy összejöjjenek és amikor megláttam, hogy shoujo ai is, hát nagyon örültem magamnak. xD De azért a shounen ai sem elhanyagolható benne!!! Sőőőt pont emiatt néztem meg/olvastam el~! :Đ Igaz, hogy Ashura nemtelen de azért nekem fiú marad~ (mondjuk az OVA feliratát eléggé elrontották, de mind1 - szerencse, hogy előtte utánaolvastam a dolgoknak xD)

És akkor most pár kép Ashura-ról~~~




Most ennyi, de majd még rakok be képeket, mert csomó mindenkit szeretek! ^^ Meg Yasha & Ashura is kell!!! :Đ

Jááájjj, én is akarom cosplayelni Ashura-t! x3

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ashura annyira cuki! :3 cukicukicukicukicukicukicukicukicukicuki~ >:3

De akkor is Sohma! *__* Nekem kell az a nő! x3