2009. március 24., kedd

Blablaaa~

Hmm...kicsit olyan szomorkás a hangulatom most, de majd egyszer elmúlik~ Sőt inkább azt mondanám, hogy mostanában egészen jó minden! ^_^
Főleg tegnap volt jó minden 2 másodpercig! Akkor úgyanis olyan "valamit" láttam, amitől majdnem meghaltam! Egy igazi...Katan-t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fehér volt a haja is!!! Najóóó, kicsit túlzás lenne azt mondani, hogy ő volt az """igazi""" mert csak hátulról-féloldalról láttam, azt se tudom fiú volt-e vagy lány...de áhh!!! Nagyon jó lett volna neki! Úgy bánom, hogy nem mentem vissza oda, ahol állt...bár nem tudom mit csináltam volna...néztem volna egy darabig *uhh, a Gustav énje előtörik xD* Még a villamoson is gondolkoztam, hogy leszállok...de nem szálltam, és ezért most nagyon dühös vagyok magamra!!!
Csak mégegyszer kérlek találkozzunk! x3

SPOILER Megnéztem az X movie-t...és feljelentek mindenkiiit!!! Mi volt ez az elején, ahogy Subaru meghalt?????????!!!!!!!!!!!!!! Csak miatta töltöttem le!!! (najó azért nem) Erre vagy fél percig ha benne volt... =.= meg amúgy is olyan "izé" volt az egész...most olvasom a mangát, remélem ott több szerepe lesz a kis Pochi-nak~! :Đ
Azért itt egy amv, nézzétek:


És akkor már berakom aaaz "ebbenapillanatbankedvencszámomat"


Áprilisban Pandora Hearts!!!

Jah, és megvették a Card Captor Sakura artbook-omat végreee, 5000 ft-ért! Igazán nagyon köszönöm annak aki megvette! *-* Most a Kizuna mangámat adom majd el~ Akinek kell, szóljon! (német nyelvű, első kötet)

Nincsenek megjegyzések: