2009. március 14., szombat

Tokyo Babylon

Már a mangát is elolvastam! Ésss nagyon megszerettem! *-* Meg is rendeltem a 7. kötetet a Trillian-ban és az elsőt megvettem, nem bírtam ott hagyni~ x3 (és van Sei-chan-os & Subaru-s képeslapooom is!!!)

♥ Seishirou & Subaru ♥


...de Sei-chan egy...egy...hülye vagy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Utállak!!! Most hosszú lenne, és nem is akarom leírni, hogy pontosan mi is történt köztük (majd egyszer) de elég furi lehet...mert ha valaki megnézi az X-et - az pont a vége kettejüknek (jááájjj, ezt nem bírom olyan...olyan......sírtam is sokat a manga végén T^T) - a TB OVA meg az elejéről szól...szal a közepe és legfontosabb része kimarad az életüknek... :S Viszont aki megnézi a TB-t és utánna az X-et...az nagyot koppan...azt hiszem...^^"

"Sakura blossoms are usually white...pure white like snow...

Well do you know why these blossoms are pink?

It's because the sakura feeds on the blood of the corpses buried beneath it..."


És az előző postomhoz még annyit, hogy nagyon megszerettem Hokuto-chan-t is a TB manga miatt! ^^ Bekerült a kedvenc lány szereplőim közé! Ehh...hamarabb kellett volna megnéznem a TB-t! x'D

És mostanában állandóan Deja Vu-t hallgatom! *-*

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hééééééj!!! Ne utáld őőőőt! Tudod, hogy én mennyire szeretem, nem számít a külseje, nem számít a belsője, én akkor is szeretem! ˇ_ˇ


ui.: Beryl voltam xD

Névtelen írta...

Melyiket kell előbb megnézni, TB-t vagy az X-t?

Névtelen írta...

Beryl: Akkor milye számít? xD
Amúgy meg Sei-chan egyetlen igaz szerelme az a Subaruuu!!! És na!

Áááá, TB-t nem kell megnézni! (^_^) *khm* Amúgy mindegy...végülis~

Névtelen írta...

Szal ha láttad az X-et nem muszáj hozzá a TB, de időrendben az van előbb...