2009. március 9., hétfő

X

Végig néztem az X-et! Yaaay~! \(^_^)/ Nagyon tetszett! *-* Bekerült a Top 10 animémbe! Azon még gondolkozom, hogy MAL-on berakjam-e az 5 kedvencbe, de minden lehetséges~ xD (persze csak akkor, ha majd végre bejön az oldal...)
Bár néha túl sok volt benne a visszaemlékezős rész, de végülis (gondolom) hetente adták, így azért érthető, én is elfelejtettem volna ennyi mindent egy hét alatt. ^^"
Meg nekem túl rövid volt! T^T És van pár dolog amit jobban kifejthettek volna...mert így elég "lezáratlanul" maradtak olyanok, ami engem nagyon érdekelne! Most a movie-t akarom mindenképpen megnézni (bár ez, ahogy látom nem lesz olyan egyszerű...)
Wááá, de most állandóan az OST-ját hallgatom! *szív* Kamuiii~~~ TToTT
És végre valahára megnézem a Tokyo Babylon-t is!!! Már le is szedtem! Subaru miatt muszáj lesz...hehe Subaru...vele nem tudom mi lett, de a TB-ben tökre jól néz ki, mmint olyan kis cuki, meg jók a cuccai, meg úgy az egész Subaru jó, erre az X-ben...hol a kalapod édes fiam?! O_o" Jááájjj de még így is szeretlek ne aggódj~~~! x3

És akkor most pár kép a kedvenc szereplőimről:

Kamui - azért elsőnek mert ő főszereplő, meg amúgy is, meg bogyi a feje! x3

Nataku - hát ő nagyon... *szivecske*
Subaru - tessék, az X-es kinézete...
Kakyou - nah, ő csak a szép feje, meg hosszú haja miatt van itt...najó azért nem, de néha "idegesített" valamiért...és azt hiszem azt a valamit Hokuto-nak hívják...
És még egy szót az animéről, vagyis Mikaela mondatát idézem inkább: "Az X egy elég gay orientált anime" xDDD LOL

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az X-et én is feltétlenül meg akarom nézni, régen emlékszem volt egy kedvenc AMv-m belőle, amiből írtam egy fanficet is, de azóta se sikerült még rászánnom magam hogy megnézzem XD
Jó a zenéje? :D

Rosiel írta...

Nekem is sokáig tartott! xD
Igeeen, nagyon jó számok vannak az OST-ban! *-* (mondjuk a lassabbakat nem annyira szeretem)

Névtelen írta...

Ez egy hihetetlenül jó anime, szupi hogy megnézted. :D
Én már kétszer láttam, de megint meg akarom nézni. X3

Rosiel írta...

Még1szer bocsánat Hokuto-chan, hogy ilyet mondtam rólad! x3

Nao~ Kikről írtál belőle ficet? majd elolvashatom? *-*