2009. február 4., szerda

Újabb képek! xD

Ééés kész van Gabriel (még ma javítottam rajta egy kicsit) és a nagy és hatalmaaas Michael-samaaa!!! Raziel-t is ki kéne javítom (Gilbertet meg úgy ahogy van újracsinálnom xD) deee......nah, majd talán egyszer x'D

Itten vannak e:


Mika-nak eléggé furi lett az árnyékolása ^^" de már kifolyt a szemem, (és kb a kép háromnegyedénél jöttem rá h hogy is kéne csinálnom xD) ráadásul a gép is vagy óránként hal meg... =.= a képeket meg ha elmentem és megnyitom újra nemtom normálisan szerkeszteni... :S (ha vki tudja, hogy lehet - ha egyáltalán lehet - könyi szóljon!!! T^T)

Még 27 napom van, hogy színezgessek! x'D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratula Rosiel, nagyon ügyi vagy!! (^_^)/ Bárcsak én is tudnék ilyeneket... XD

Miroku~~

Névtelen írta...

Sziaaa, Miroku! :o Nem is tudtam, hogy te jársz errefelé~ xD
Amúgy köszi! x3