2009. február 15., vasárnap

Tökéletlenség...

" hát, nekem jó így is "
Ez az amit én szerintem sohasem fogok átérezni... O_o "jó így is". Hiába csinálom azt amit a legjobban imádok, és amikor tényleg nagyon odafigyelek és mindenemet beleadom, hogy a legtökéletesebb, legszebb legyen...a végén soha nem vagyok elégedett...mindig találok valami hibát...soha nem sikerül tökéletesre...de addig fogom csinálni amíg legalább meg nem közelíti azt!!! (Következő alanyom: Tadzio lesz, azt hiszem... ^^ remélem nem hozok rá szégyent...! T^T)

Mondjuk azt nem értem más, hogy tud ilyen nyugodtan ilyet mondani: "hát nekem jó így is", én megőrülnék ha......de azt hiszem nem várhatom el másoktól, hogy ugyanúgy csináljanak mindent, vagy ugyanaz legyen nekik is a fontos mint nekem...szóval erről ennyit... ^^" (Azért még mindig nehezen tudom megemészteni! x'D Lehet pont ezért mert nekem ez annyira fontos, másnak pedig nem...)

Nincsenek megjegyzések: