2009. február 21., szombat

Anthy...? O_o

Előbb megszállta Ánsí a gépet! O.O Minden "arab" lett! (mondjuk ő indiai de mind1 xD) Éppen bejegyzést firkantottam vóna ide...amikor...nagyon megijedtem, azt hittem valami vírus...de mostmár elmúlt... :S Azért remélem nem valami vírus volt, és még mindig szabadon garázdálkodik a gépen! T^T

Szóval a lényeg: Nagyon jó ha ennyire meglehet bízni másokban...konkrétan: ha valaki megígér valamit és azután szarik bele... Igen, néha van úgy, hogy elfelejtünk valamit, igen megeshet, hogy közbejön valami, az is megbocsátható ha valaki kicsit szétszórt...de ha állandóan ilyen valaki...nem tudok már másra gondolni, minthogy ennyire...nem érdekelné?! Najó de...tudok másra gondolni...valaki egyszerűen ilyen és kész...ezt elkéne fogadni...csakhogy én nem tudom...lehet másnak sikerül, de nekem nem. Ez van.

Nincsenek megjegyzések: