2009. február 22., vasárnap

rakéták és Antoinette



Nagyon szép ez a rózsás kép Antoinette-ről! *-*

Tegnap elkezdtem Tadzio-t, még a vázlattal is alig vagyok kész LOL...lehet rosszul döntöttem, hogy rajz suliba akarok menni... ^^"""""" Mindig ezen gondolkodom...és azt hiszem igen. ^^" (majd talán egyszer bővebben írok róla...)

Wááá, nem akarok holnap dolgozni menni! Borzalmas! T^T *nem baj! gondolj a cp-re!!!*

"Ezt a képet múltkor daráltam Antoinette-ről" (by me xD) Pfff, nem tudom honnan szedtem ezt a hülyeséget~ x'D

Ezt ma Beryl mondta nekem, hogy ezt kérdezték tőle: "Beryl* te rakétákat tervezel?!" Áhh, kész vok, múltkor rámjött, hogy mindenen nevetek és azóta azt hiszem kész vok...a Tadzio miatt van ez amúgy! xDDD
*az igazi nevét mondták mivel oszt. társa kérdezte meg tőle, de én azt nem írom le...mert nem~ ^^

Uhh, a múltkori élményemről nem is írtam! O.O Pedig...hát...az volt az a bizonyos dolog, ami miatt mégjobban megőrültem! xĐ (már amennyire lehet ezt az őrületet ami az agyamban van még fokozni~ x'D) Ha mondjuuuk Berylke leírná a blogjában, akkor megkímélne engem (meg a népet) az én értelmetlen mondataimtól! ^^ (enyhe célzás volt :P)

Nincsenek megjegyzések: