2009. február 18., szerda

Morte a Venezia

Furán alakulnak a dolgok, nem tudom most mi van... ^^" (kb semmi :P)

Ma mégegyszer (rendes, nappali fényben xD) megnézegettem a parókámat, és rájöttem, hogy teljesen jó a színe!!! *-* Meg fel is vettem... x3 Nagyon szép szőkeee! \(o*---*o)/ (csak én fogok benne hülyén kinézni xĐ)
Már elég szuperül állok a cp-vel, van kesztyűm is (múltkor vettem! ^^) és vettem egy jó arany-mintás anyagot is, szal végülis megvok...^^ (bár ha találok a sima arany színű anyag helyett jobbat, majd veszek!) Most majd elkezdek szöszölni a mindenféle kiegészítővel! xD

Ja és rájöttem: Aschenbach kettő vagyok! O___________o xDDD *de azért nem kell félni xĐ*

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jah, jó neked, én sehol nem vagyok T_T de legalább meglesz a csodaszép parókám *.*
Tadziooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Névtelen írta...

Remélem rá is megy a fejedre! xD Ha nem akkor keresünk egy Tádzsúúút, és ő lesz Antoinette! xĐ

Névtelen írta...

csak azért írok, mert a "Szóellenőrzés" majdnem Físisz volt xD