2009. október 31., szombat

Irony of Angels and Flattery of Demons~

Happy Halloween! ^o^

Nagyon köszi Darki & Mira (meg azért neked is Csirie~ xĐ) az ajándékokat! Kaptam tőlük egy nagyon szép, fekete csipke kesztyűt, pont olyat amilyet akartam! *-* Meg egy keresztes nyakláncot! ^^ (öhm, hát igen, ma az is kiderült, hogy kissé vaksi vagyok lol)
MM és Altair helyett végül is Siriusban kötöttünk ki, hogy Halloween-ozzunk (?!) bár ide koponyával nem lehetett bemenni. Még jó, hogy pont nem volt nálunk. xD
De jó volt végre egy nyugis tali, átbeszéltük a nyári cp terveket meg mindent~ Már alig várom! *-*

Berakok még pár képet a Cain cp-ről. xD

Drakulaaa (ha már úgyis vámpírnak néztek =.=)

Mekiben~ xD
Beryllel~ x3 ♥
Csoportkép mindig készül~ :D
Éppen varrok... Ennyi lenne~ ^_^

Más: nem lesznek Terra e... figuráim, mert elfogytak...máshol meg nem igazán lehet kapni...legalábbis még nem. :( Viszont Alphard figurát még lehet! *-* De az nem annyira szép. :S
Nembaj, kinéztem magamnak mást amire költhetek! x'D (de azért még nem mondtam le róluk!)

Nincsenek megjegyzések: