2009. október 21., szerda

CCH

Tegnap megérkezett a parókááám! ^o^ Már azt hittem nem fog megjönni szombatig...nagyon féltem. x3
És ma láttam egy olyan szépet~ *-* Sőt! Nemcsak láttam, beszéltem is hozzá! xD

Itt van egy újabb kép a cp-mről:
Még szemem színét is áttudtam valamennyire színezni sárgára, de nagyban nem néz ki jól, szal csak a kicsit rakom fel:
Nagyon örültem magamnak, hogy legalább ez sikerült~ x'D

Meg az egyik Neptune-t is megcsináltam, bár valamiért a sötétkék színt nem akarta engedni~ :3
Ehh...ilyenekben még béna vagyok. xD

És itt a másik, régóta tervezett Rosiel cp-m~ :Đ Azt hiszem ezt még eddig tényleg senki nem csinálta meg... xD

4 megjegyzés:

♥ DynaChii írta...

Na ne máááá, ezt a cp-t megne csináld. XDDD

♥ DynaChii írta...

És mikor állítod át az időformátumot? XD

Rosiel írta...

Ööö, mér ne? xD
Hát azt nem tudom... :o

beryl írta...

nagyon menő lennél :Đ