2009. október 18., vasárnap

Cp~ ^o^

Tegnap megcsináltuk (húgom segítségével) az egyik régóta tervezett cp-met, a Lost Angel artbook-os Rosiel-t (a rohadtat xD) Elég sokáig festettünk ki engem, bár ez a képeken nem igazán látszik mert itthon a szobámban készültek, szóval egy elég kis helyen, és a fényviszonyok se voltak a legjobbak...arról nem is beszélve, hogy egy normális fehér felület sincs a szobában, pedig az kellett volna a háttérhez. x'D (így egyszál *khm* majdnem semmiben meg nem akartam kimenni sehova, bár biztos jobb lett volna természetes fénnyel...nah talán majd egyszer, de akkor már kontaklencsével együtt x'D) Amúgy kb 4-5 óra volt a készülődés, fotózás, meg minden~

Nah, rakok be pár képet! ^^

*kiszedtem a képeket mert vannak újak xD* cosplay.com nick: Rosiel_ *szerk.:2010.06.06*

(ez az uccsó mint egy vízihulla xD)

8 megjegyzés:

Rosiel írta...

Elég béna minőségűek lettek... T^T

♥ DynaChii írta...

Nagyon jók lettek. :D (a hülye gépem nem jelezte, hogy blogoltál, ezért csak most találtam meg)
Szuper lett az egész, a festés meg minden. :D
Egyszer tényleg ki kéne menni valahova.
Szerintem a ház udvara + lépcsőház is jó hely lenne fotózásra. :D

♥ DynaChii írta...

Amúgy nálad milyen időformátum van beállítva? Az előző kommentemet éjfél előtt írtam. XD

Beryl írta...

hát ilyen hüyle diőformátum XD

amúgy tényleg jók :D

Beryl... a nevemet még letudom írni írta...

írni meg nemtudok XDDD

Rosiel írta...

Köszi! ^^ Örülök, hogy azért tetszik! :D
Nemtom...ezt nézem mindig én is... O_O majd átállítom xD

Katan írta...

K**va jók lettek a képek, Rosiel. xĐ Csók!

Katan írta...

Nagyon de nagyon jók lettek! *-* xĐ

Csók!