2009. október 25., vasárnap

Godchild cosplay~

Végre megcsináltuk a Cain cp-t! Yaaay! ^o^

De kezdem az elejéről: péntek délután átjött Reni, és tökre meglepett mert megbeszéltük, hogy nem most szülinapozunk, mert nem lesz ideje hétvégéig ajándékot venni. xD Erre csinált nekem, tortát! Nagyon örültem neki! *-* Rakok is be róla képet! (A biztonság kedvéért lefényképezte hogyha szétesne út közben x'D) Nagyon fincsi volt! x3 Kösziii~~~ ♥


Utánna befejeztük nagyjából a cp-t...ami hajnali 1-ig tartott... =.=" varrás közben HP-t néztünk...utánna meg jöttek a jobbnál jobb filmek... x'D
Úgy volt, hogy másnap negyed 10-kor talizunk Darkival meg Mirával, hogy menjünk fényképezkedni...de nem jött össze, szóval "kicsit" késtünk...^^" Így csak 12 körül értünk ki a PeCsához...(ahol volt ilyen Con sírató féleség, de nagyon kevesen voltak kinnt) teljesen Con hangulatom volt, pedig nem is volt az...olyan fura volt így ott lenni...minden üres volt :S Elvileg úgy terveztük, hogy elmegyünk mindenféle helyre képeket készíteni, de senkinek nem volt kedve túl sokat utazgatni, így a PeCsa körül csináltunk párat. Nagyjábból ennyi is volt a szombat, de nagyon jól elvoltunk...olyan volt mint egy 6 fős Con. xD A civil emberkék vagy vámpírnak vagy boszorkányknak néztek minket. LoL Azt meg előre sejtettem, hogyha lett volna Con tuti páran azt hitték volna, hogy a Kuroshitsuji-ból öltöztünk be...erre...megyünk hazafele, és pár lány az oktogonnál..."Sebastian!" wáááá, ez kész...így is, hogy nincs Con!!! x'Đ (mondjuk én nem hallottam, csak Mira mondta hogy lesebastianoztak...xD)

Többi kép, majd a kövi bejegyzésben~ ^^

(Jaaa: és bocsi mindneki, hogy nem bírtam nyugton maradni egy képnél sem...! T^T)

2 megjegyzés:

Pansy írta...

Kedves Krum! (XD hamár itt mondod mögöttem XDDD)

Hát ilyen jó kedvű Cain-t se láttunk még, mint amilyen te voltál kedves Sebastian! :o Végig röhögni a fotózást, azért milyen dolog már egy vámpírtól, főleg tőled Drakula. Remélem a közeljövőben visszatartod szájizmaid baljós megrendüléseit!

Üdvözlettel:
a Szombati Boszorkány riportere

vagy akár
Pansy Parkinson <3

Rosiel írta...

khm...*jó kedvű Saturn* khm... xĐ