2009. augusztus 31., hétfő

Cosplay tervek~

Azt hiszem lassan átnevezhetem a blogomat cosplay bloggá...igeeen, már megint a cp-ről fogok írni. xD Főleg a (2010-es) nyári terveimről~ *-* A SakuraCon-ra csak 1 cp-m lesz (Soldier Blue) bár Beryllel kitaláltunk közben még1et...de *khm* nem hiszem hogy bemerném vállalni. xD (Annyit elárulok, hogy Sailor Moon-ból lett volna :D)
Bár még nem tudom, hogy lesz a nyári con, de remélem így ahogy most volt, mert akkor 2 cp-t is tuti csinálnék, már csak választanom kéne. xD Eddig ők az esélyesek: Nataku (X), Ashura (RG Veda), Joker (Camelot Garden), Juri vagy Souji (Utena), Galaxia (Sailor Moon) és Eternal Sailor Neptune - ennek azért örülnék, mert még úgyis akarom cp-zni Michi-t, és mostmár legalább tudom, hogyan lehetne szebben megcsinálni azokat a részeket a ruhán amikkel nem voltam megelegédve a Super-nél. Szal van egy második esélyem. xD Meg ez ruhája amúgy is sokkal jobban tetszik! *-*A másik amit most állandóan tervezgetek az a Galaxia, annyira tetszik az egész! Csak a paróka necces...de ez még úgyis csak terv. Meg, ha 2 (vagy 3 O.o) cosplay-t csinálnék akkor nem akarok túl nehezet - vagyis inkább túl költségeset (a pénzen múlik minden x3) - választani. És, ha már SM akkor elárulom, hogy Zoisite lenne a másik cp jelöltem belőle. *-*És még az Angel Sanctuary cp-t is megkéne csinálnunk valamikor (ezt is nyáron akartam xD) bár én bármikor készen állok egy Rosiel-re xĐ de nem akarok egyedül lenni! x3 De már megvan a jelöltem Alexiel-re (ő azt hiszem rábeszélhető lenne, meg amúgy is YK fan) és Katan-ra is (őt még nagyon győzködnöm kell xD) ! *-* Még maradjon titok, hogy kik is ők... :) És nagyon örülnék, ha Darki megint lenne Gabriel, mert tökéletesen tökéletes neki! o*---*o Beryl meg Kirie-nek van beosztva~ de őt nem kell győzködnöm. :D

5 megjegyzés:

♥ DynaChii írta...

Tényleg nagyon szép Michirunek ez a ruhája. De az mostani is nagyon jól sikerült. :D Galaxiáé meg *hmm* kemény mint az arany. XD

♥ DynaChii írta...

Az meg csak természetes, hogy AS-nél Gabriel leszek, hiszen imádom. ^.^

beryl írta...

ö.. hát én meg..ö...Kirie leszek asszem... mostanában... vagy eddigis? :o

Rosiel írta...

Darki: Szupi! (^_~)v Rövid vagy a hosszú hajú?
Beryl: eddig is! xĐ

♥ DynaChii írta...

Na azt még nem tudom. :D
De majd eldöntjük. ;)