2009. augusztus 25., kedd

2009 ~ NyaCon

Hyuu~ megpróbálok valami értelmeset firkantani a Conról... ^_^

Pénteken még nagyban csináltuk a cp-nket Beryllel (a szoba valami borzalom állapotban volt, festékes újságpapírok, anyagdarabok stb. mindenfele) de kész lettünk szerencsére! :D - bár Silence Glaive-ünk nem lett végülis - Aztán este jött Darki és Mira (bár délután már jöttek egyszer, mert felhoztak pár cuccot - ők mentek a Matsuri napra is) nagyon elvoltunk mint mindig. xD LoL Majd szombat reggel 7 körül befutott Mika-chan is~ ééés elkezdtünk készülődni...igazából a Con elég unalmas lett volna ha nem lettek volna ott a többiek, egy programon se voltam, venni se vettem semmit, meg valahogy mintha a hangulata is kezdene megváltozni, egyre több az unszimpi ember... :S Lehet a tavaszira már nem is veszek jegyet, mert úgyis alig vagyok bennt.

De amúgy mi nagyon elvoltunk ezért szuperul éreztem magam! *-* Meg a cosplay is nagyon jó volt, még nem animés emberkék is felismerték, hogy "Sailor Moon" (bár Darki-t is Usagi-nak hitték, de nembaj xD) Jah, igen! Darki Chii volt a Chobits-ból, nagyon édiii volt! *-* Beryl meg Sailor Saturn - ketten együtt mindig olyan húsik! x3 Reni fotózott egy csomót, ő lett a fotósunk hivatalosan is. xD Mira meg állandóan nekünk segített, szóval ezer köszönet neki, de legközelebb már ráveszem egy cp-re, meg is van a tervem! hehe~ *evil grin*
Bár azért árnyoldalai is voltak a cp-nek pl a "terrorista"...tök gáz volt... O_O és ezzel még nincs vége a megpróbáltatásinknak Beryllel, mert bolond! *inkább nem részletezi* A Torgyán is látott minket cp-ben~ ez is nagyon vicces történet. xD És volt egy Utena cp-s is! Mivel az egyik kedvenc animém, ezért nagyon örültem neki, meg pont az egyik kedvenc szereplőm. ^^ Vicces, mert majdnem mi is Utena-ból öltöztünk volna be, a parókán múlt az egész, hogy mégsem. Nembaj, majd máskor! :D Meg a Paradise Kiss-es csaj is az egyik kedvencem volt, mert nagyon kedves (bár kb két szót szóltunk egymáshoz xD) és már múltkor is olyan szép ruhája volt! *-*
Szóval egész nap szinte csak kint lézengtünk, vagy a mekiben kajáltunk, az egyetlen rossz dolog az volt a cosplay-ben, hogy a lábamat nagyon feltörte a cipő, még a harisnyám is véres lett. xĐ De nagyon élveztem, nagyon szerettem Sailor Neptune lenni! *---* Csak Haruka kellett volna...:S (egyszer azt hittem látok egyet, de csak hallucináltam. xD)

Meg még csomó jó dolog történt, nem is írom le, Darki már megtette helyettem~ :D http://dyna-angel.blogspot.com/
Mondjuk azt sajnálom, hogy sok emberrel nem tudtam összefutni. :3 Remélem az őszire is eljutunk, bár muszáj lesz mert COSPLAAAY! xD *már látom ahogy a vonaton alszunk xĐ*

Képek majd jönnek kövi a post-ban! x)

4 megjegyzés:

♥ DynaChii írta...

Ez is nagyon jó poszt lett. :D Szegények, volt dolgotok a cp-tekkel rendesen. @_@
A képeket meg kíváncsian várom. ^^ (XD)

Rosiel írta...

Kár, h a kasza nem lett kész T^T De így legalább van időnk tökéletesíteni! :D

beryl írta...

Gáááh!!! XD a terrorsita basszus! O_O Ha Yaten leszek, rákárogok h húzzon már el XD
Jó poszt, ö... most veszem észre h én nem írtam semmi értelmeset, lehet újraírom (pl. kihagytam Torgyánt meg még egy csomó mindent!!! >_>"")

Rosiel írta...

*YATEN,YATEN!!!*
Én is comó mindent kihagytam, sztem nem kell újra írnod~ :D