2009. augusztus 10., hétfő

Cosplay + Cosplay

Hyuu~!

Megint jó sokáig nem írtam semmit...pedig néha lett volna kedvem, de egész nap csak fic-eket olvasok (SeishirouxSubaru-t, KamuixSubaru-t vagy AlbusxGellert-eset) ha idejutok a géphez.

11 nap múlva AnimeCon, egész jól állunk a cp-vel, holnap megérkezik a kesztyűnk is. A "hurkákat" már elkezdtem megcsinálni hozzá: mértem, kivágtam, megvarrtam, kitömtem...hogy rájöjjek elrontottam, szal csinálhatom újra...nembaj! Van másik tervem! xD Beryl kaszájának nyelét is elkezdtük lefesteni (jó büdös lett minden) az élét meg lehet szerdán Mika-chan-éknál megtudjuk csinálni (bár érdekes lesz majd hazahozni, nembaj xD) de ha nem, akkor is van egy B tervem! xĐ


A tükröm pedig kész van! Yaaay~! Meg még van pár dolog amit bekell fejeznünk + tökéletesíteni kell, de szerintem egész jól állunk! x3 (csak Harukám nem lesz, pedig múltkor is kérdezték, hogy "lesz Harukád?" hát nem lesz... TToTT)


Így néz ki a tükör, Vateráról rendeltük, hihetetlen, hogy talált Beryl egy ilyet! O_O Már meg csináltam a hátulját is~ (lehet majd rakok be képeket)


Jah, és csak két napra megyünk úgy néz ki - legalábbis jegyünk csak szombat&vasárnapra van. Pénteken úgyse cpztünk volna...az AS cosplay-ből meg nem lesz semmi, mert sorban mindenki "lemondta", bár nekem úgy volt, hogy akkor megcsinálom Rosiel egy másik ruháját, de mivel a péntek "csak" matsuri nap ezért nem szenvedek a szárnyakkal meg a láncokkal. xD (úgyse tudtam volna közlekedni) mondjuk azon még gondolkozok, hogy esetleg szárnyak nélkül megcsinálom a cuccot, koponyám már van, bilincsem is van, meg a többi cucc is megvan, csak az anyag kéne, meg lánc...bár sárga konteklencsét nem tudnék venni...úgy meg szar minden. T_T Szal nemtom. *mindjárt rak be róla képet*


Ehh és ha belegondolok, h őszre is megvan a tervünk, és ahhoz is csomó pénz kell, te jó éééég~! =_="
Télre pedig - bár nincs Con - deee *dobpergés* Harry Potter cp-t szerettünk volna (Mika, Beryl meg én) eredetileg random Mardekáros vkiket (ezt még tavaly elterveztük Mika-val, közben Beryl is csatlakozott :D) és most úgyis visszatért (bár el se múlt soha xD) a 6. film miatt a fanságom (meg elkezdtem előlről a könyvet, most még csak a 2. kötetnél járok), szal most ezt mindenképp megakarom csinálni még a tavaszi con előtt! x3 (már elterveztem, hogy egy fiú Mardekáros leszek~ xD)
Bár van másik 2 - nem random szereplő - kiszemeltem is HP-ből! *-*
Az egyik Lily Potter, csak ehhez kell paróka + kontaklencse is, ami sok-sok pénzt jelent, szal erre még gyűjtenem kell. A másik meg, kedvenc szereplőőőm: Gellert Grindelwald lenne (hozzá is kontaklencse meg paróka *ehh* meg a ruhát is ki kell gondolnom, hogy milyen legyen) Eltervezgetek én itt mindent, csak legyen hozzá elég pénzem~ x'D

Itt az én Pitonom ♥ Nah, nem Atsushi-m~ ♥_♥ De jó lenne Pitonnak, nem? xD *PitonxLily fan*
Wáááhhh, meghalok imádom a Buck-Tick-et! ♥♥♥ Már évek óta a kedvenc együttesem~ x3 és Atsushi~ kyaaa~ *w*

6 megjegyzés:

Tom Denem-né és Draco-né xD írta...

Atsu-cica a felnőtt Tom Denem-nek is jó lenne... *-* majd én is megkérem h cpzzen velem XD ö..én leszek Harry XDDDDD LOL
random genny mardekáros cp <333 már alig várom x3

(jah és ha már így említetted itt mögöttem XD ->)
Harry x Dracoooooo <333

Natsu~Hikari írta...

Gondoltam szólok, hogy szombaton vagy vasárnap én is ott leszek a conon! XDDD

Rosiel írta...

Hikari-chan: Dejó *-* Van jegyed? vagy ott veszel? Akár talizhatnánk is! ^_^

♥ DynaChii írta...

Olyan hihetetlen, hogy jövő héten már con, nagyon várom már. ^.^
Csak zavar, hogy még nem vagyok kész a cp-vel. :/
És a tiétekre is nagyon kíváncsi vagyok már. Főleg, hogy csomót beszéltek róla, de mégsem láthatom. X3

Natsu~Hikari írta...

Rendben. ^^ Én ott veszem reggel... vagyis ott leszek 9kor és valahogy akkor...
Hát, gyerekek, ha láttok egy fekete hajú sapkás fekete télikabátban lévő emberkét, az én leszek. XD

Rosiel írta...

Darki: Fufufu~ meglepi lesz! xD (de majd szombaton úgyis ti látjátok meg elsőként! *w*)
Hikari: Yoite design? xD Nekem is van Yoite sapim, télen mindig abban mászkáltam~ :D