2009. augusztus 26., szerda

2009 ~ NyaCon - Képek ^_^

Rakok be képeket - ahogy ígértem - a mostani cosplayemről: Super Sailor Neptune
Nagyooon szeretem Michiru-t ezért imádtam őt cp-zni~ *-* (és remélhetőleg még fogom is! :D)
A képek Mika-chan (Reni) érdemei~ még csomó képet csinált rólunk. Köszi! xD ♥






Pár itthon készült kép, ezeket tesóm csinálta:


Beryl mint Super Sailor Saturn~ imádtalak! *---*
csak az az idióta jegy nem kéne. xD


Közös~ Saturn & NeptuneDarki Chii-ként~ Jaaaj, nagyon szép voltál! *-*


Csoport kép! xD (Mika, én Beryl, Darki, Mira)A Saionji cp-sel~ Paradise Kiss~Trinity Blood, ők is szuperek voltak! *-* Shinichi-vel (ha jól tudom~ ^_^)És a kedvenceeem! Torgyáááán!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL xD

6 megjegyzés:

beryl írta...

az a láncos Chii annyira édes TwT nah majd egyszer megmuncsolom Darkit >x3

Torgyáááán *-*

A TB-sek olyan jók voltak :D Úgy tetszik Aoime parókája x3

♥ DynaChii írta...

Jaj Beryl! Víííííí X3 Köszi. :D Kész vagyok. X3

Jó képeket választottál ki. :D
De még a kaja CP-ről kéne. :D

Rosiel írta...

Igen, csak még ki kéne választanom a legtökéletesebbet! xD

Tina írta...

Jók lettek a képek, szépek:)

Rosiel írta...

Nao-chan: Köszi! *-* Kár, hogy nem jöttél ki egy kicsit~ x3

Star Sensitive Inferno! *rekedt hang* XD írta...

Igen-igeeen!!! TB cosplay! :D Az votl a legjobb x3