2009. április 4., szombat

Pandora Hearts anime! IV

Tegnap kijött az első rész, megnéztem, mondjuk raw...de mindjárt meg is nézem, hogy van-e már hozzá felirat~
És Oz szinkronja Junko Minagawa!!! Gilbert hangja meg (a kicsié) olyan húsiii!!! Áhh, ezért megérte megnézni az első részt!!! Ez a hang!!! x333 És most megnéztem kifogja szinkronizálni a "felnőttet": Kousuke Toriumi (-> Shiva is volt a Saint Beast-ben, akkor csak nem lehet rossz mert Shiva volt az egyik kedvencem az SB-ből! ^^)
Wáhááá, tele van jó seiyuu-kal ez az anime! *-* Vincent: Jun Fukuyama, Break: Akira Ishida

És akkor most jöjjenek a képek! :Đ (Gilbert a fekete hajú)



7 megjegyzés:

Beryl írta...

Ooooooz~~~ Junko a hangjaaaaaaaaaa >w< Imádom~ <3

(más már úgysem maradt nekem Oz-on kívűl, mert mindenkit elcsórtál T^T mindegy x'D)

Rosiel *total brutal xĐ* írta...

Majd még osztozkodunk! xD

Névtelen írta...

Érdekesnek tűnik,márcsak azért is mert Minagawa Junko seiyuu is benne van :3
Lehet belenézek :P

Rosiel írta...

Nézzzzzzzzz! :D már van feliratosan is! ^^ (már csak a feleségem hiányzik belőle xDDD LOL (a Saiga))

Natsu~Hikari írta...

Anoo, nem ismerem ezt az animét/mangát. O.O De... így első ránézésre tetszik a stílusa. O.o

Ésés... ugye nem baj, ha kiraktam a blogodat a kedvenckéim közé? XD #^^#

Rosiel írta...

Natsu~Hikari: Nem baj! xD Én is a rendszeres olvasod lettem! xĐ

Natsu~Hikari írta...

igeen, aranyos vagy^^