2009. április 26., vasárnap

I myself am Hell

Wááá, hihetetlen de megjött a csizmám! O.O Ömm...remélem nem túl feltűnő csomagolásban van... hehe...^^" (majd szerdán kapom meg Syriától aki megrendelte nekem) Amúgy így néz ki: (hááát lehet fel se merem majd venni~ O_o hyuu~ x'D)

És ma volt csorda tali (xDDD) vagyis Host Club tali~ xD Nah, igazából erre a linkre kéne mindenkinek rámennie! :Đ KATT IDE - nyugodtan lehet regizni/csatlakozni a klánhoz!!! x3 (már ha akar vki vámpírosdit játszani, csak az a lényeg, hogy a 2-es szerveren legyél!)

Most megint rendeltem Tokyo Babylon mangát (5. kötet) bár így Con előtt lehet nem kellett volna =.=" de nagyon jó árban volt, szal asszem rászokok a bookline-ra! xP
Uwaaa, TB-t akaroook! *-* Múltkor jutottam hozzá a short novel fordításához, és Seishirou-san eljegyezte Subaruuu-t!!! Áhh, azóta megvok halva...*orrvérzés* Ez már túl sok volt a gyenge idegzetemnek~ xD ♥
És ha már így a mangáknál tartok akkor megemlíteném Mizukami Shin-t, mostanában csomó yaoi-t olvastam tőle...eddig is olvastam, és tetszett...ha láttam, hogy valamit ő rajzolt akkor mindig letöltöttem, szal nemrég tudatosult bennem, hogy bírom ezt a mangakát (bár néha elég perverz dolgai vannak) ezért most még több mindent töltögetek tőle~! x3

Nincsenek megjegyzések: