2009. április 21., kedd

Once upon a time there was You & Me

Téma 1: Van Con jegyem! *hyuu* Bár igazából kezdem feleslegesnek érezni, hogy kidobtam érte 3000 ft-t! :/

Téma 2: Ééés van új Nabari chapter! Valahol a világban, mert nekem még nincs meg... x'D Csak pár oldal van meg belőle...de végre kezdenek érdekes alakulni a dolgok!
Már mindenféléket olvastam LJ-n, hogy a kapucnis "anti-Yoite" (akinek ki is derült a neve csak most nekem nem jut eszembe =.=") használja a kira-t, de közben halhatatlan is... @_@ és elvileg fiú! xD Mondjuk ez a kira + halhatatlan elég érdekes párosítás lenne, főleg h tolószékben van a legújabb chapterben, szal ha tényleg "kira user" akkor már kezd nagyon leamortizált állapotban lenni, de ha meg nemtud meghalni...akkor hááát elég érdekes lesz...^^" De eddig elég szimpi kari! :D
Ésss az is kiderült (vagyis inkább csak valószínű) h Nise és Shin (vagy nemtom mi a nevük, mert régen nem is így fordították :P) közül a hosszú hajú volt a fiú a rövid hajú meg a lány! Olyan vicces volt látni h sokan azt hitték rájuk h lányok...én meg azt hogy mindketten fiúk *a sok yaoi hatása*...de legalább a hoszú hajúúú volt a fiú! (bár már meghalt vagy mi, szal mind1)


Téma 3: X, Tokyo Babylon, Tsubasa Reservoir Chronicle, RG Veda fanságban szenvedek de nagyon! *-* Remélem Con-on lesz Mokona! Annyira puhi, hogy az már hihetetlen! T^T (bár lehet inkább ebay-ről kéne megrendelnem mert úgy még talán olcsóbb is :/) Soha nem gondoltam, hogy én egyszer majd Mokona fan leszek! x'D

És ez már komolyan hihetetlen, hogy mi zajlik a TRC mangában! O_O Amikor elkezdtem nézni azt hittem vmi light-os vicces kis idóta anime lesz amiben csomó CLAMP szereplő összevan vegyítve~ (bár annak is örültem volna xĐ) De nem! Mind összekapcsolódnak rendesen! Főleg az xxxHolic-kal meg a Card Captor Sakura-val (amit soha nem szabad megnéznem, még akkor se ha Touya & Yukito nagyon jól néz ki és egyértelmű h a kapcsolatuk yaoi x'D)
Bár szerintem érezhető a mangáikon hogy az "alap" (vagy nem is tudom, hogy mondjam) ugyanaz. Meg csomószor vannak ugyanazok az elemek a mangáikban benne, pl amikor az RG Veda-t olvastam akkor is gondoltam rá, hogy ezt akár az X-el is összelehetne kapcsolni~ x'D (bár már lehet csak én vok hülye)
De lehet a kezdetektől fogva úgy tervezték h majd az összes mangájukból lesz eeeeegy nagy igaziiii!!!!!!!!!!!! O.O (mondjuk ez akár a Tsubasa RC is lehetne)

Fúúú, még jó sok mindent tudnék írni erről...de most csak egy szóval inkább annyit mondok, hogy: SUBARUUUUUUU~ ♥ (ő a kedvenc CLAMP szereplőm ^^ utánna meg Fai & Ashura)

Szegény Fai-nak is borzalmas múltja volt... T^T Most meg éppen vámpír lett belőle a TRC-s Kamui vére által LOL (TRC-ben Kamui & Subaru vámpír ikrek és menekülnek Seishirou & Fuuma elől (akik am itt testvérek xD) mert ők meg a vadászok - de főleg Sei-chan elől- aki természetesen itt is nagyon hajt Subaru-re~) De ebben az a jó, hogy csak a Kurogane vérét szívhatja...fufufuuu~ szal örök életükre együtt kell maradniuk mert ha Kurogane-val történik valami akkor Fai-al is~ Mi lehetne ennél jobb minthogy Kuro daddy & Fai mommy együtt kell, hogy legyenek örökre?! SEMMI!!! Sajnos azért visszaszerezheti még a varázserejét Fai-chan, és akkor nem kell majd vér neki... =____= ennyit a boldog életükről...bár már annyi mindent megtettek egymásért hogy ez már túl a barátságon! *-* xD

A legújabb kedvenc párosításom meg a Subaru & Kamui vagy TRC Kamui & Subaru, mind1...csak együtt legyenek! Főleg az X mangában derül ki sok minden...khm, khm... Jajjjj nagyon édik együtt! *orrvérzés*

Pfff, ez nem éppen egy szó lett, de mind1! xD És még hátra vannak a képeeek! Yaaay~

Yasha & Ashura - ezek után a jelenetek után sokkos állapotba kerültem, és még most is tart! (♥-♥) KYAAAAAAAAAAAAA!!!


Kamui & Subaru (TRC)
Ilyen Mokona-t akarunk Beryl-lel! x3

4 megjegyzés:

beryl írta...

az az anti-Yoite tökjól néz ki, de baki is van benne (vagy csak öltözködik) mert az egyik képen fekete a kesztyűje a mostani ch-ben meg fehér :/

Én mindigis tudtam h Subaru és Kamui azok akik szerelmesek... ˘o˘

MOKONAAAAA~~~ <333

Rosielll írta...

Az nem baki! Láttam amikor a Subaru kölcsön adta neki! :o

Beryl írta...

Nagyon jófej ez a Suba-chan... tök rendes ^^

Rosiel írta...

Jajjj igen, nagyon rendes! aranyos! jólelkű! tiszta szívű! igaz barát! \(o*------*o)/