2009. április 13., hétfő

"Life Has Killed The Dream I Dreamed"

Hyuu~

Múlthéten megrendelte nekem Syria a csizmámat...wáááhá, te jó ég! O_O El sem hiszem! x3 *-*
(remélem azért rámjön majd x'D) Nagyon köööszi! *-*
És tali is volt múlthéten! Végre~ ♥ Már nagyon kíváncsi vagyok Darki cpjére, ha megjön a csizmim akkor már most együtt leszünk Rosiel & Gabriel! *yaaay* IMÁDOM AZ AS-T!!! *elvetemült*
És aztán még beteg is lettem múlthéten, ami még most is tart...és nagyon rossz... (=_=)

Awww, és elkezdtük nézni a TRC-t! Nagyooon jóóó!!! Kuro-puu x Fai fan lettem! xD De a legjobb az egészben, hogy csomó kedvencem benne lesz! Nem is tudom, hogy fogom kibírni, szívrohamot fogok kapni az biztos! xD Subaru, Ashura, Kamui, Seishirou-san...mindddd! *orrvérzés* Souma már volt is benne, meg Sorata & Arashi...ők állandóan benne vannak mondjuk...mindenhol ott vannak...hmm, kezdenek idegesíteni! x3 De áhh, lehet ennél jobb dolgot kitalálni, hogy az összes kedvenc (CLAMP) szereplődet belerakják egy animébe?! És akkor még plusszba kapsz egy Fai-t is!!! Kurogane-val olyan édik együtt~ *-* *khm, a 12. részben minden kiderül! xD*


És sajnos van egy másik dolog is...egy hihetetlen dolog...tényleg az...de tényleg...bár már sokszor megtörtént, szóval akkor mégsem hihetetlen...akkor szimplán szar...áhh, de már mérges sem vagyok, semmi nem vagyok...de majd leszek...

"Közérdekű közlemény": Anime lesz a Dogs: Bullet & Carnage-ből...már mindenből anime lesz~

És erre a linkre mindenkit kérek, hogy menjen rá mert az jó...nekem~! xD ~KATT IDE~

11 megjegyzés:

Mokona~Beryl írta...

Nyamiiii~~~ Fai *w*
Nagyon husosak eggyütt *_____*
Igazi Big Puppy és Big Kitty kapcsolat :3 >w<

Hát nem tudok más értelmes dolgot írni, csak gondoltam hozzászólók a kis vaníliagombóchoz >w<
Kis füles <333 (ez most nem a Fai-ra ment xD)

Natsu~Hikari írta...

Szija :3
Egy fontos kérdéssel fordulok hozzád. xD
Te honnan rendeled az ilyen cuccokat? o.o Mármint...cosplayhoz is, meg mindenhez.
Mert én meg Nabaris mangát akarok valahonnan szerezni, de még fogalmam nincs hogy honnan... xD De nekem nagyon kéne, ma is azt álmodtam hogy azt kaptam. -.- Szóval már idegesít. XD

Szerinted mihez kezdjek most? o.o Meg hogy kihez forduljak, vagy mittomén.
Előre köszi. XD

Rosiel írta...

Hyuu~ ha mangát akarsz venni akkor tudsz pl a Trillian-ban (az itt van a Blaha közelében, rendelni is tudnak ha megmondod nekik! pont ma voltam ott a mangámért xD)
Vagy a Sakura Zaka-ban tudnak neked ebay-ről rendelni! (ebay.com) Én cp-hez cuccokat (pl.: paróka vagy most a csizma is) is ebay-ről nézem ki~ (mondjuk nem én rendelem hnem egyik ismerősöm ^^")
Vagy innen tudsz még mangát rendelni: animebolt.hu

Nabari-t én is akartam rendelni, de angolul csak most 2009-ben fog kijönni (nemtom h már kiadták-e) az első kötet, szal nemtom mikorra lesz elérhető...bár japánul már biztos belehet szerezni~ ^^

Natsu~Hikari írta...

Köszi szépen!
Nekem tökmindegy, nekem jó lesz japánul is. XD És ez hány millióba kerül? o.o xD
Betelefonálnék vagy valami, mert itt a közelben semmi sincsen. A világ végén lakom, szal nem fogok bemenni Budapestre meg mindenhova. o.o
Szalakkor ezt kitudják nekem postáznimeg minden. Nem? xD

Rosiel írta...

Írj nekik mailt, én mindig azt szoktam! xD Hááát nemtom a japán manga mennyibe kerül de az angol kb 3000 ft körül + a postaköltség... :/

Natsu~Hikari írta...

Én ahhoz hülye vagyok. T_T XD

Rosiel *hyuu* írta...

Az e-mail íráshoz? xDDD

Natsu~Hikari írta...

Pontosan.
Olyan szinten szerény gyerek vagyok, hogy fogalmam sincs mit kellene írnom. xDDD Az ilyen dolgokhoz mindig is hülye voltam. Még a boltba sem merek venni semmit. o.o"

Rosiel *Subaru mániás* írta...

Hát nemtom, kérdezd meg h tudnak-e angolul vagy japánul Nabari no Ou mangát rendelni és h mennyibe kerülne...vagy vmi ilyesmi~ x'D

Natsu~Hikari írta...

Hehh. XD
Nagyon köszi mindent. ^^

Rosiel írta...

Nincs mit~ Remélem sikerül írnod nekik! Én animebolt.hu-nak vagy a Trillian-nak írnék! ^^ (az oldalukon meg tuti megtalálod a mail címűket)