2010. június 5., szombat

Semmi kül~

Felraktam pár újabb képet (meg pár régit kicseréltem) a Rosiel cp-mhez cp.com-on...tegnap kicsit szórakoztam velük PSben, de elég rossz minőségűek alapból a képek, szal fárasztó volt. x3
Majd veszek egy új fényképezőt nemsokára~


Meg regiztem twitter-re...de elfelejtettem milyen néven x'D asszem LordRosiel...nem mintha sokat szeretném használni a jövőben. :P

Nah de most~! Írok az idei cp terveimről! ^o^ 2010 ~ Cosplay Plan ~

nyár: Rosiel (OVA)
ősz: D'Eon de Beaumont (Le Chevalier D'Eon) - elvileg már biztos, meg az is, h lesz velem egy nagyon cuki Robin! ^^
közben + nem conra tervezettek: Princess Neptune, Liang Qi, Armand (modern kori), Yuujirou, Kaine, Belial, Hanabusa...és még jó lenne pár Michiru-t is össze hozni vmikor. ^^" És majd télen Gellert Grindelwald~ nah, ha ezt mind megcsinálom, mit kapok? xD

A teljes "Őket akarom cosplayelni" (xD) listát berakom a kövi postban...csak még megakarom csinálni képekkel~

3 megjegyzés:

beryl írta...

najóvan...megjegyeztem! szal csak Robin lesz veled, he? és én, mondtam h leszek az az Anna vagy ki...:/

♥ DynaChii írta...

Hajaj, de még milyen Robinod lesz, olyan durcis fejeket fogok vágni, hogy az csak na. XD
Najó nem. XD

Az első kép nagyon komoly, tiszta hulla vagy. :D

Rosiel írta...

Darki Istennő (xD): Okééé! :D
És meghalt Robespierre!!!! TToTT bocs h spoiler de wááá, szegény... (szegény Mira xĐ) Miért mindig a kedvenceim?!
Beryl: Hát persze úgy mint Jomy is xP