2010. június 25., péntek

nyári con... =_='

Pfff, úgy néz ki a nyári conra mégsem megyünk, kicsit sokba kerülne és úgy nem érné meg. x'D (az már mellékes h nem is lenne rá pénzem lol) De azért a cp-t megcsináljuk Renivel, talán az egyik őszi conra fel is vesszük, bár azért inkább Chevalier-t szeretnék akkor is. *w* (Amúúúgy eddig úgy néz ki mind az öten benne vagyunk a Le Chevalier D'Eon cosplay-ben! El se hiszem~ x3)
Most sok mindent csinálgatunk, meg csomó ötletem van még erre az évre~ x) HP-t is olyan régóta akarok, muszáj lesz megcsinálni. *_* (főleg mert most újraolvasom a 7. kötetet, szal megjött a hangulatom hozzá :D)
Jah, és elkezdtem megcsinálni azt a táblázat szerűséget (képekkel) azokról akiket cpzni szeretnék... de rájöttem ez borzalom sok idő, ezért inkább hanyagolom... xD

Váltsak design-t, avagy ne? Csináltam egy új fejlécet: (bár még régebben, csak tegnap még helyrehoztam vagy mi) Michiru-s~ (Én mondjuk arra szavazok, hogy ne mert a Subaru-t nagyon nehezemre esik lecserélni. x3)
Jah igen, egy régebbi Armand cp kép~ x3 (ez sztem vmi véletlen kép lett de most ez a kedvencem x'D) Valaki nem akar Marius-t, Louis-t, Daniel-t vagy Lestat-ot vaaagy bárkit cpzni Vampire Chronicles-ből? x333 Na? (amúgy nem igazán vagyok oda ezekért vámpíros cuccokért, főleg most olyan nagy a felhajtás a sok gagyi könyv + film miatt, bár animék, mangák között vannak nagyon jók, de az Interjú a vámpírral mindig is a kedvencem - vagyis az egyetlen kedvencem volt - és nemrégiben elolvastam a többi kötetet, hááát amennyire utáltam Armand-t a filmben annyira szeretem mostmár xD - meg ezt a parókát is szeretem mert kényelmes :Đ - természetesen teljesen más mint a filmben, mondjuk ez a többiekre is igaz de Armandra nagyon~)


Itt meg a paróka úgy néz ki mint Kaine haja... :o de am sz@r kép szal azt ne nézzétek x3


Tesóm csinálta őket...vele csak azért nehéz képeket csinálni mert nem néz animét (Armand mondjuk pont nem anime szereplő de őt se ismeri szal mind1.) és nem tudja milyen a szereplő...ezért néha olyan ötletei vannak egy képhez, hogy ha a karakter úgy állna be hát az lol lenne. xD (meg szerintem kicsit hülyének is néz a cosplay miatt O_O, cikinek tartja szerintem x3)


Wááá, ezt elfelejtettem, nézzétek mert jó:



Otto Dix *szív*

2 megjegyzés:

♥ DynaChii írta...

Con: nekem mindegy, de pont akkor mondjátok le amikor már beleéltem magam. :/
Chevalier cosplayt meg nem valószínű, hogy már a pecsás conra megcsinálom, valszeg csak a mondoconra.
Designt szerintem válts, mert nagyon jól néz ki ez a fejléc. :)

Rosiel írta...

Amúgy nem is nagyon tudtuk, hogy jöttök, vagy ha igen akkor mivel meg hogy lesz ez az egész. Meg ti attól még mehettek~ De ha nincs pénz, nincs pénz, nem tudok mit csinálni, én is szerettem volna menni, és én is beleéltem magam, Reni is megrendelte a parókát stb...de ez van.
Nekem mindegy én akár még egyedül is leszek D'Eon... :P (de am én is a második conra tervezem inkább)