2010. június 2., szerda

Kaineee

20 %-os leárazás van a kedvenc parókásomnál ebayen!!! x333 Vegyek parókát vagy ne? x3
Kaine-hez meg D'Eon-hoz kellene~ (bár a Chevalier cp-t még meg se beszéltem a többiekkel... ^^" remélem azért nem utálnak nagyon (főleg Darki x'D) hogy mindig szervezkedek össze-vissza~ x3) Meg aztán ki tudja, hogy lesz az őszi con? O.O Valaki...?

Szal Kaine...őt Con-on kívülre terveztem...melyik paróka színe illene jobban hozzá a kettő közül? Kommenteket légyszííí! x333

1. Apple Red

2. Copper Red
Van még más fajta is, de nekem fazonban ezt tetszik a legjobban bár lehet nem ez lesz, mert ez a legdrágább... :S

A másik kettő: (színben ugyanez a két vörös van mindkettőből szal azt most ne nézzétek)


Jah, és aki nem tudja, hogy néz ki Kaine...az így járt, ott a google, hajrá... :P

.
.
.

Neeem csak vicceltem, itt van róla pár kép tess~ xDDD (bár utálok képeket berakosgatni x3)


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sztem a 2. Copper Red legyen.... ^,^

Rosiel írta...

És meik fazon? :o

♥ DynaChii írta...

Én is a Copper Red-re szavazok. Első fazon, 2. kép. :)

Rosiel írta...

Okééé :D

Berííííííííííííílke XD írta...

Ööö... sztem az első legyen. XD Tom, h dárga, de hát ez van. :) majd nekem is nézz Sara-nak! XD köszcsike

Rosiel írta...

Majd sztem az lesz csak még várni kell h normalizálódjon a forint :S